خبرگزاری کار ایران

در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس؛

کارکنان شهرداری لاهیجان به اردوی راهیان نور اعزام شدند

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۴۱۴

امروز وظیفه ما این است که به درستی از دستاوردهای شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس پاسداری و حفاظت کنیم و پیام آنها را که نشر و انتقال به نسلهای آینده است، انجام دهیم.

کارکنان شهرداری لاهیجان در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، مسئول پایگاه شهید محلاتی شهرداری لاهیجان ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس اعلام داشت: ۴۰ نفر از پرسنل بسیجی شهرداری لاهیجان به همراه خانواده‌های خود در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

غلام صالح کوشالی گفت: در سال‌های متوالی، جهت حفظ ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس و آشنایی نسل جوان با فداکاری‌ها و رشادت‌های دلاور مردان تاریخ ساز ایران اسلامی و یادآوری روزهای گذشته و حال و هوای آن روز‌ها برای نسل با تجربهتر، کاروان راهیان نور از سوی این پایگاه و با همت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، به مناطق ویژه عملیاتی هشت سال دفاع مقدس راهی شدند.

وی افزود: کاروان راهیان نور شهرداری لاهیجان در سال جاری از مناطق عملیاتی کردستان، کرمانشاه، پاوه، مهران، قصرشیرین، اسلام آباد و سایر مناطق عملیاتی بازدید کردند.

صالح کوشالی حرکت نمادین فرهنگی اردوی راهیان نور را احیاگر ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: عزت، افتخار، امنیت، استقلال و خودکفایی امروز کشور مرهون ایثار‌گری شهیدان گرانقدری است که خون خود را در راه رسیدن به اهداف والای انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل(ره) به اسلام و انقلاب تقدیم کردند.

وی تصریح کرد: امروز وظیفه ما این است که به درستی از دستاوردهای شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس پاسداری و حفاظت کنیم و پیام آن‌ها را که نشر و انتقال به نسلهای آینده است، انجام دهیم.

صالح در پایان سخنان خود گفت: در اینجا جا دارد از حمایت‌های شورای محترم اسلامی شهر و شهردار محترم لاهیجان و کلیه کارکنان شهرداری که در برپایی این مراسم و اردوی کاروان راهیان نور صمیمانه یاریمان نمودند، تقدیر و تشکر کنم.

شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان با همکاری پایگاه شهید محلاتی شهرداری در تعطیلات عید نوروز سال ۱۳۹۳ نیز با اعزام ۴ دستگاه اتوبوس در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور، مقام شامخ شهدا، ایثار گران و جانبازان را ارج نهاد.

در همین رابطه پایگاه شهید محلاتی شهرداری لاهیجان با تمام اعضای خود در پیاده روی نمادین که به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس برگزار شده بود شرکت کرده و در تمام فعالیت‌ها و مناسبت‌های این هفته شرکت خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز