خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم رشت در مجلس:

۲۱ هزار میلیارد تومان یارانه نقدی در سال جاری پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۹۹۱

دولت با اصلاح هدفمندی یارانه‌ها باید جلوی پمپاژ پول به جامعه را سد کند زیرا این روند مشکلات زیادی را در کشور دامن می‌زند.

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: تاکنون۲۱ هزار میلیارد تومان یارانه نقدی در سال جاری به مردم پرداخت شد.

به گزارش ایلنا از رشت، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفااع مقدس اظهار کرد: دولت یازدهم از ابتدای سال جاری تاکنون فقط ۲۱ هزار میلیارد تومان یارانه نقدی به مردم پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه این در حالی است که دولت در این مدت تنها ۹ هزار میلیارد تومان برای احداثطرح‌های عمرانی کشور تخصیص داده است افزود: دولت با اصلاح هدفمندی یارانه‌ها باید جلوی پمپاژ پول به جامعه را سد کند زیرا این روند مشکلات زیادی را در کشور دامن می‌زند.

نماینده مردم رشت و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت بین تورم و رکود تورمی، تورم را انتخاب کرده است، گفت: کنترل تورم خیلی هنر پیچیده‌ای نیست.

وی افزود: دولت یازدهم از اول سال تاکنون ۹ هزار میلیارد تومان برای احداثطرح‌های عمرانی کشور و از طرفی ۲۱ هزار میلیارد تومان برای هدفمندی یارانه‌ها تخصیص داده است.

جعفرزاده تصریح کرد: اگر این ۳۰ هزار میلیارد تومان به بخش تولید، پروژه‌های عمرانی و توسعه زیر ساخت‌های کشور هدایت می‌شد اثرات اقتصادی مطلوب تری برای کشور داشت و نرخ بیکاری به شدت کاهش پیدا می‌کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز