خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته دفاع مقدس صادر شد؛

پیام مشترک استاندار و نماینده ولی فقیه گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۷۳۲

همگان به خوبی می‌دانند که جنگ تحمیلی عراق علیه کشورمان، فقط جنگ دو کشور نبود بلکه جنگ ابرقدرت های دنیا با ام القرای جهان اسلام بود.

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گیلان ضمن تبریک فرارسیدن این هفته پیام مشترک صادر کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، در پیام مشترک آیت‌الله زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در استان، و محمدعلی نجفی، استاندار گیلان، به مناسبت هفته دفاع مقدس آمده است: ملت بزرگ ایران در برافراشته داشتن پرچم اسلام در طول تاریخ، خالق حماسه‌های بی‌بدیل بوده است که دوران ۸ ساله دفاع مقدس از درخشنده‌ترین و گرانبها‌ترین این مجموعهٔ تابناک و ارزشمند است. بی‌گمان پیوند آگاهی ودرک بالای ملت ایران با حبل المتین ولایت در مقطع حساس پس از پیروزی انقلاب اسلامی این حماسه جاویدان عزتمندی را رقم زد.

این بیانیه می‌افزاید: همگان به خوبی می‌دانند که جنگ تحمیلی عراق علیه کشورمان، فقط جنگ دو کشور نبود بلکه جنگ ابرقدرت‌های دنیا با‌ام القرای جهان اسلام بود که قصد داشتند نور امید رهایی را در قلب مستضعفان جهان خاموش کنند اما این نور نه تنها خاموش نشد بلکه با پیروزی اراده ایمان بر دشمن تا بن دندان مسلح، شعله ور شد و امروز یکی از ثمر ه‌های شیرین آن را در بیداری اسلامی می‌ببینم.

این بیانیه حاکی است: بی‌شک تأسی مردم ایران از مولا و سالارشان حضرت اباعبدالحسین(ع) در تحقق شعار هیهات من الذّله موجب شد تا توطئه گران شرق و غرب به زانو در آیند. در چنین کارنامه درخشان استقامت وپایمردی، هرگز مجاهدت‌های مردم دلاور گیلان در سال‌های عشق و عطش برای شهادت و ایثارگری فراموش نخواهد شد که در آزمون بزرگ الهی پشتیبانی از جبهه‌های جنگ، دفاع از میهن اسلامی و ولایت پذیری سربلند شدند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عظیم الشأن انقلاب اسلامی، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به ملت بزرگ ایران، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم گیلان تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم و برای همگان توفیق قدم گذاشتن در راه شهدا و پیروی از آرمان‌های آن عزیزان را از خداوند منان مسئلت داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز