خبرگزاری کار ایران

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد:

تمدید یک روزه نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه در رشت

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۱۷۲

نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه شهرستان رشت که در محل دائمی نمایشگاه‌های گیلان در حال برگزاری است تا ساعت ۲۲ امشب تمدید شد.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از تمدید یکروزه نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجید زیرک با اعلام این خبر افزود: شهروندان محترم می‌توانند تا ساعت۲۲امشب، مورخ ۲۹ شهریور، از نمایشگاه پاییزه رشت بازدید کرده و لوازم مورد نیاز خود را تامین کنند.

وی با اشاره به استقبال نسبتا مطلوب مردم رشت از نمایشگاه پاییزه امسال گفت: به دلیل درخواست‌های مکرر شهروندان و نیز غرفه داران، نمایشگاه مذکور تمدید شد.

این مسئول تصریح کرد: امسال هشت نمایشگاه پاییزه در گیلان با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف استان، شرکت نمایشگاه‌های بین المللی، شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها، اتحادیه‌های صنفی و نیروی انتظامی برپا شده است.

وی افزود: نمایشگاه‌های پاییزه امسال در مجموع در قالب ۹۵۵غرفه برپا شده است که از این میان ۲۵۰ غرفه مربوط به واحدهای صنفی و تولیدی در نمایشگاه رشت است.

نمایشگاه پاییزه در رشت در محل نمایشگاه‌های دائمی استان گیلان واقع در سالن فرش گیلان از ۲۰ شهریور آغاز شده و از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲شب پذیرای شهروندان محترم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز