خبرگزاری کار ایران

شهردار لاهیجان خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی احداثپل رزمندگان در لاهیجان

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۵۹۷

عملیات اجرایی احداثپل رزمندگان در لاهیجان به عنوان یکی از مهم‌ترین پل های این شهر آغاز شد.

شهردار لاهیجان از آغاز عملیات اجرایی احداثپل رزمندگان در این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، کحالی با اعلام این خبر افزود: بازسازی و احداثپل رزمندگان آرزوی دیرینه مردم لاهیجان است.

وی افزود: پس از مطالعات انجام شده و برگزاری مناقصه عمومی و عقد قرار داد با پیمانکار، احداثپل به صورت سازه بتنی و با آب راه ۱۲ متر و عرض ۲۰ متر احداثخواهد شد که یکی از پل‌های استراتژیک و مهم لاهیجان است.

شهردار لاهیجان خاطر نشان کرد: با آغاز عملیات احداثاین پل در خیابان رزمندگان از محل در آمد‌های عمومی شهرداری لاهیجان، سایر عملیات عمرانی از قبیل نصب جدول، پیاده رو سازی، روکش آسفالت و ایجاد فضای سبز نیز در این خیابان توسط شهرداری لاهیجان اجرا خواهد شد.

وی همچنین از شناسنامه دار شدن پارک‌های این شهر خبر داد و گفت: پس از اجرای احداثهمزمان شش پارک در سطح شهر از محل درآمدهای عمومی شهرداری لاهیجان شامل پارک و محوطه پل خشتی به مساحت ۲۸۰ متر مربع، بازسازی کامل و احداثپارک رفتگر به مساحت ۱۸۰۵ مترمربع، بازسازی کامل و احداثپارک جانبازان به مساحت ۶۸۰ مترمربع، پارک و بوستان‌های ضلع شمالی استخر به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع، بازسازی کامل و احداثپارک گل‌ها به مساحت ۱۳۰۳ مترمربع و احداثپارک و پیست دوچرخه سواری واقع در عاقلیه به مساحت ۶۵۵۰ مترمربع، اکنون اجرای طرح شناسنامه دار شدن پارک‌های سطح شهر لاهیجان، گامی هدفمند و ارزشمند در جهت ثبات و حفظ امکانات فضای شهری و توسعه آن است.

شهردار لاهیجان در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: در شناسنامه پارک‌ها مشخصاتی از قبیل مساحت، موقعیت، امکانات تاسیساتی نصب شده، امکانات تفریحی و ورزشی، وسایل بازی کودکان، فضای سبز و… ثبت خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز