خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان؛

تا پایان شهریور ۹۴ کلیه واحد‌های مسکن مهر تحویل داده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۴۴۷

در تعاونی‌های گیلان، یک میلیون و ۹۰۸ هزار نفر عضو هستند، که محصول تعاونی‌های استان ایجاد اشتغال برای ۳۵ هزار و ۶۴ نفر است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان اینکه تا پایان سال ۷۰درصد از واحدهای مسکن مهر استان تحویل داده می‌شوند، تصریح کرد: تا شهریور ماه ۹۴تمام واحدهای مسکن مهر گیلان که در قالب تعاونی است به متقاضیان تحویل می‌شود

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، محمود ایزددوست در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون بیش از ۵ هزار واحد از مسکن مهر تحویل متقاضیان شده است افزود: ۴۰ درصد از واحدهای مسکن مهر استان واگذار شده است.

ایزددوست حفظ اشتغال را از مهم‌ترین سیاست‌ها ی دولت تدبیر امید دانست و افزود: از ۱۷ تعاونی بر‌تر استان در همایش تجلیل از تعاونی‌های بر‌تر گیلان قددرانی می‌شود.

وی تامین سرمایه در گردش بنگاه‌های اقتصادی را مورد تاکید قرارداد و خاطرنشان کرد: برای رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی برنامه ریزی می‌شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به یک میلیون و ۷۰۰هزار عضو در ۱۶ شرکت تعاونی سهام عدالت در سطح استان تصریح کرد: ۱۰۰درصد صید ماهی توسط چهار هزار و ۵۰۰عضو تعاونی صید پره و عضویت ۱۴۷ هزار نفر سرپرست خانور که جمعیت بالغ بر ۵۰۰ هزار نفر را شامل می‌شوند توسط تعاونی‌های استان انجام می‌شود.

ایزد دوست با بیان اینکه ۳۰درصد از گوشت سفید گیلان توسط تعاونی تامین می‌شود گفت: باید به تعاونی‌ها نگاه ویژه‌ای شود.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان اینکه در تعاونی‌های گیلان یک میلیون و ۹۰۸ هزار نفر عضو هستند، افزود: محصول تعاونی‌های استان ایجاد اشتغال برای ۳۵ هزار و ۶۴ نفر است.

ایزددوست با اشاره به وجود ۲۳ اتحادیه در گیلان خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر ۱۵ هزار و ۲۴۴ واحد مسکونی را در قالب ۱۳۴ تعاونی مسکن مهر در در دست اقدام داریم

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان با این توضیح ۱۳ طرح در هفته تعاون امسال افتتاح می‌شود.

وی از تشکیل ۴۳ تعاونی دهیاری با عضویت تمام دهیاران گیلان در ۴۳ بخش استان خبرداد و گفت: تعاونی‌ها نقش موثری در توسعه روستا‌ها دارند.

ایزد دوست از تحویل ۱۹۷۸واحد مسکن مهر در هفته تعاون امسال در گیلان خبرداد و گفت: ۲۴۰واحد مسکونی مهر در شهرستان انزلی در هفته گذشته افتتاح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز