خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد کشور؛

بهره‌مندی ۴۰ هزار نفر مددجو از برنامه‌های تربیتی کمیته امداد

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۱۵۷

در این اردو‌ها که با ابتکار حوزه فرهنگی کمیته امداد از سال ۹۲آغاز شده دانش آموزان تحت حمایت همراه والدین خود در یک دوره هفته‌ای با برنامه‌های متنوع آموزشی و فرهنگی بویژه سبک زندگی دینی آشنا می‌شوند و شاهد آثار و نتایج ارزنده‌ای برای این خانواده‌ها هستیم.

مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور از شرکت بیش از ۴۰ هزار نفر مددجو در برنامه‌های متنوع این نهاد در اردوگاه‌های استانی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، بهروز مهربانیان در جریان بازدید دوره‌ای از اردوگاه‌های کشور در چابکسر این استان با بیان اینکه کمیته امداد امسال سی و دومین دوره اردوهای تابستانی خود را تحت عنوان رهپویان ولایت در ۱۸اردوگاه متعلق به خود در حال اجرا دارد، اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته، این تعداد مددجود اعم از دانش آموز، دانشجو و خانواده‌های تحت حمایت آنان از برنامه‌های متنوع فرهنگی، اعتقادی و ورزشی بهره‌مند هستند.

وی در ادامه به رویکرد این نهاد مبنی بر تعالی فکری و فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت اشاره و اظهار کرد: به همین منظور در ۱۲اردوگاه کشوری، اردوهای خانوادگی با موضوع سبک زندگی دینی برنامه ریزی و در حال اجراست.

مهربانیان خاطر نشان کرد: در این اردو‌ها که با ابتکار حوزه فرهنگی کمیته امداد از سال ۹۲آغاز شده، دانش آموزان تحت حمایت همراه والدین خود در یک دوره هفته‌ای با برنامه‌های متنوع آموزشی و فرهنگی بویژه سبک زندگی دینی آشنا می‌شوند و شاهد آثار و نتایج ارزنده‌ای برای این خانواده‌ها هستیم.

مهربانیان ادامه داد: در شش اردوگاه کشوری که متعلق به دانش آموزان و دانشجویان است سعی شده در یک فضای پرنشاط و شاداب با استفاده از مربیان کارآزموده برنامه‌های متنوعی در یک دوره یک هفته تعریف و اجرا شود، ضمن اینکه در اواخر شهریور ماه جشنواره‌های ورزشی، قرآنی و هنری در ۱۰اردوگاه کشور میزبان بیش از ۱۰هزار نفر از نوجوانان و جوانان تحت حمایت خواهد بود.

وی در ادامه بیان کرد: بیش از ۱۰۷مرکز فرهنگی در سطح کشور با وجود برنامه ریزی‌های صورت گرفته در زمینه غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان، جوانان و خانواده‌ها پذیرای بیش از ۶۰ هزار نفر از این افراد است.

به گفته وی، هم اکنون ۵۰۷کانون فصلی در سراسر کشور نیز پذیرای ۱۰۰هزار نفر از مخاطبین تحت حمایت بوده و در آن برنامه‌های متنوع قرآنی، ورزشی، هنری، فنی، حرفه‌ای و مهارت‌های زندگی در این کانون‌ها تعریف و اجرا می‌شود.

مهربانیان همچنین برگزاری نمایشگاه‌های متنوع فرهنگی، بازدید از مراکز علمی، تاریخی و زیارتی، آشنایی نسل جوان با دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های این مراکز فرهنگی اعلام کرد.

وی در ادامه اردوگاه شهید مطهری چابکسر را یکی از بهترین اردوگاههای کشوری کمیته امداد از نظر کیفیت برنامه‌ها و نیز از نظر کمیت پذیرایی دانش آموزان در طول سال برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز