خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت عمرانی شهرداری رشت؛

آغاز عملیات احداثدیوار حفاظتی رودخانه زرجوب

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۴۰۴

اجرای این پروژه با هدف ایمن سازی حاشیه رودخانه و منازل اطراف، حریم جاده و زمین‌های شهرداری در دو طرف رودخانه از قبیل ساختمان آتش نشانی و سازمان پسماند و همچنین زیباسازی حاشیه رودخانه - تامین رفاه عمومی و ایجاد آرامش روانی برای شهروندان آن محدوده است.

رسولیان، سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری رشت، از آغاز عملیات اجرایی احداثدیوار حفاظتی رودخانه زرجوب در محدوده پل میدان امام علی(ع) خبر داد و پیشرفت فیزیکی پروژه را ۷% عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، مهندس رسولیان افزود: عملیات اجرایی این پروژه از اول شهریور سال جاری آغاز شده و مدت عملیات اجرایی آن ۶ ماه است.

وی مبلغ اولیه قرارداد را ۹/۷۰۲ / ۳۹۷/۱۶۹ ریال، طول کل دیوار حفاظتی را ۱۸۵ م‌تر، عملیات خاکی را ۱۰۲۰۰ متر مکعب و حجم دیوار مالون را ۲۰۳۰ متر مکعب عنوان کرد.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری رشت مساحت کاشت گل را ۱۱۰۰ متر مربع و تعداد شمع‌ها را ۶۳ عدد به قطر ۱ متر و طول کل ۴۱۰ متر بیان کرد.

رسولیان تصریح کرد: اجرای این پروژه با هدف ایمن سازی حاشیه رودخانه و منازل اطراف، حریم جاده و زمین‌های شهرداری در دو طرف رودخانه از قبیل ساختمان آتش نشانی و سازمان پسماند و همچنین زیباسازی حاشیه رودخانه - تامین رفاه عمومی و ایجاد آرامش روانی برای شهروندان آن محدوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز