خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان؛

سیاست دولت تدبیر و امید حمایت از سرمایه گذاری است

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۰۷۴

امروز باید زمینه حضور سرمایه‌گذاران را در این شهرک صنعتی فراهم کرد و تسهیلات و امکانات زیرساختی و مشوق‌های لازم در اختیار فعالان اقتصادی قرار گیرد تا رشد و بالندگی اقتصادی در شهرک سفیدرود بیش از پیش فراهم شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه بسته‌های حمایتی دولت مشخص است، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و حمایت‌های همه جانبه مسئولان و صنعت‌گران، صنعت از حالت رکود خارج و به رونق نزدیک شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شفت، محمدعلی نجفی سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت را مثبت ارزیابی کرد و گفت: وزیر علاوه بر افتتاح چند پروژه صنعتی در گیلان با بازدیدی که از مکان‌های صنعتی انجام داده است علاوه بر برطرف شدن مشکلات با انتقال دیگر مشکلات حتما به این بخش کمک قابل توجهی می‌کند.

وی اظهار کرد: وضعیت صنعت در شهرستان شفت بسیار خوب و امیدوار کننده است.

فرماندار شفت نیز در در جریان بازدید مذکور حضور اظهار کرد: شفت از ظرفیت‌های ویژه و مهمی در زمینه صنعتی برخوردار است که در صورت حمایت از این بخش می‌توان علاوه بر رونق فعالیت‌های اقتصادی و صنعتی در این شهرستان، زمینه اشتغالزایی برای جوانان جویای کار را فراهم کرد.

یونس محمودی افزود: شهرستان شفت در زمینه کشاورزی از جایگاه ویژه‌ای در سطح استان برخوردار است و اگر در زمینه‌های صنعتی نیز از ظرفیت‌های شهرک صنعتی شفت به بهترین نحو استفاده شود به طور یقین مشکلات اقتصادی موجود کاهش پیدا می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: امروز باید زمینه حضور سرمایه‌گذاران را در این شهرک صنعتی فراهم کرد و تسهیلات و امکانات زیرساختی و مشوق‌های لازم در اختیار فعالان اقتصادی قرار گیرد تا رشد و بالندگی اقتصادی در شهرک سفیدرود بیش از پیش فراهم شود.

فرماندار شفت با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر روی مسایل اقتصادی در سال‌های اخیر یادآور شد: ایشان امسال را نیز به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را برای رونق اقتصادی کشور ابلاغ کردند.

وی یکی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید را حمایت از تولید داخلی و تشویق سرمایه‌گذاران برای حضور در فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی خواند و متذکر شد: عملکرد دولت در یک سال گذشته به خوبی نشان دهنده تلاش مسئولان برای رونق اقتصادی در کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز