خبرگزاری کار ایران

نماینده فومن و شفت در مجلس؛

عدم همکاری بانک‌ها با صنعت، خسارات جبران ناپذیری وارد خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۰۷۳

با درایت و مدریت دولت، آینده روشنی برای صنعت و ملت کشور پیش‌بینی می‌شود.

نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید گفت: بحرانی که در کشور برای صنعت به وجود آمده بود کاهش تولید و تعطیلی کارخانه‌ها تولیدی را به دنبال داشت.

ناصر عاشوری با تشریح وضعیت شهر صنعتی شفت افزود: مشکل اساسی شهرک صنعتی شفت همکاری نکردن بانک‌های عامل با سرمایه‌گذاران است.

وی سرمایه‌گذاران را خدمتگزاران ملت و کشور دانست و خواستار کمک و توجه بیشتر دولت به این بخش شد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از ضبط اموال کارخانه‌های صنعتی توسط بانک‌ها گفت: ماشین‌آلاتی که با ارز وارد کشور شده است با وضعیت بسیار نامناسب توسط بانک‌ها به انبار منتقل می‌شود که بعضاً آسیب‌های جبران‌ناپذیری به این دستگاه‌ها وارد می‌آید.

وی دستگاه و تجهیزات کارخانه‌های صنعتی را بیت‌المال و سرمایه ملی خواند و تصریح کرد: باید در نحوه برخورد تجدید نظر صورت گیرد.

عاشوری با بیان اینکه شرایط بد اقتصادی را به صورت مداوم نخواهیم داشت، خاطرنشان کرد: با درایت و مدریت دولت، آینده روشنی برای صنعت و ملت کشور پیش‌بینی می‌شود.

وی خواستار دسته‌بندی شدن بدهکاران ۸۲ هزار میلیاردی توسط دولت شد و تاکید کرد: باید بدهکاری که تولید کننده بوده و برای اقتصاد و اشتغال کشور زحمت کشیده از دیگر بخش‌ها جدا و به آن‌ها کمک کرد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه شعار تولید کنندگان قطع دست اجانب و بیگانگان از این کشور است، خواستار پرداخت ۳۰ درصد مصوبه مجلس توسط دولت در بسته‌های حمایتی به صنعت‌گران شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز