خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری گیلان؛

پروژه‌های آبرسانی ۱۴ شهر گیلان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۶۳۳

اصلاح و توسعه شبکه آب آشامیدنی در ۱۴ شهر استان و راه‌اندازی سیستم فیلتراسیون تأسیسات آب نخودچر و گلسار رشت را از جمله برنامه‌های هفته دولت برشمرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان از اصلاح و توسعه شبکه آب آشامیدنی ۱۴ شهر این استان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، کاظم لطفی هزینه این پروژه‌ها را بالغ بر ۷۱ هزار و ۳۲۲ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در هفته دولت امسال مخزن یک‌هزار متر مکعبی کومله لنگرود افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان از راه‌اندازی دیزل ژنراتور ۳۵۰ کیلووات رودسر و حفر یک حلقه چاه دهانه گشاد در لوشان در هفته دولت امسال خبر داد.

وی درباره شبکه خطوط آب و فاضلاب شهرستان رودبار تصریح کرد: تجهیز و راه‌اندازی مخازن، اجرای طرح‌های اضطراری تأمین آب و انجام طرح مطالعاتی فاضلاب رودبار در دستور کار شرکت آبفای گیلان قرار دارد.

لطفی با بیان اینکه پروژه مسکن مهر بسیجیان شهر فومن در هفته دولت امسال افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: احداثشبکه فاضلاب رودسر، کلاچای و چابکسر و اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب شهرستان رشت نیز از دیگر پروژه‌های هفته دولت است.

لطفی آبرسانی به منطقه آزاد تجاری انزلی را از دیگر پروژه‌های هفته دولت عنوان کرد و گفت: اصلاح و توسعه شبکه آب آشامیدنی در ۱۴ شهر استان و راه‌اندازی سیستم فیلتراسیون تأسیسات آب نخودچر و گلسار رشت را از جمله برنامه‌های هفته دولت برشمرد.

مدیرعامل آبفای گیلان با بیان اینکه تا پایان سال ۹۴ مشکل کمبود آب در شهرستان رودبار برطرف می‌شود، یادآور شد: با بهره‌برداری از ۱۷ حلقه چاه در رودبار تولید آب در این شهرستان به ۹۳۶ هزار مترمکعب در شبانه‌روز رسیده است.

لطفی استفاده از فاینانس در اجرای طرح فاضلاب ۱۱ شهر گیلان را از دیگر اقدام‌ها ذکر کرد و یادآور شد: پیگیری برای اخذ ۱۰۰ میلیون یورو وام از بانک توسعه اسلامی از دیگر اقدام‌های شرکت برای طرح فاضلاب مذکور است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان۳۰ درصد شبکه توزیع آب رودبار را فرسوده خواند و خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از پرت آب بازنگری و به‌روزرسانی نقشه‌های شبکه آب رودبار از اهمیت بسیار والایی برخوردار است.

لطفی با تصریح بر اینکه اعتبارات تخصیصی پاسخگوی این پروژه عظیم ملی نیست، خاطرنشان کرد: آبفای گیلان درصدد بهره‌مندی از اعتبارات ملی برای این پروژه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز