خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر فومن؛

مدیریت شهری نیازمند اطلاع رسانی دقیق و سریع است

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۸۸۳

از رسانه‌ها می‌خواهیم همانطور که نیمه خالی لیوان را می‌بینند، نیمه پر را هم ببینند و در جهت تقویت مجموعه شهری اطلاع رسانی کنند.

رییس شورای اسلامی شهر فومن در مراسم تجلیل از خبرنگاران گفت؛ خبرنگاری وظیفه خطیری است که صاحبان قلم بر دوش دارند و باید به آنان تحسین کرد.

به گزارش ایلنا از فومن، وی افزود؛ نبی مکرم اسلام می‌فرماید من مبعوثشده‌ام تا به مردم آگاهی رسانی نمایم این کار را خبرنگاران نیز انجام می‌دهند

شاهین علیزاده شاد فومنی افزود: امروز در عصر انفجار اطلاعات هستیم و نیازمند این هستیم که از اطراف و جامعه خود اطلاع داشته باشیم که این مهم را خبرنگاران انجام می‌دهند.

وی افزود: همیشه تقوا را در نظر گرفته در کار‌ها وجدان خود را قاضی کنیم تا آنچه که به نفع نظام، کشور، شهر و مردم است انعکاس داده شود.

وی بیان داشت: از رسانه‌ها می‌خواهیم همانطور که نیمه خالی لیوان را می‌بینند نیمه پر را هم ببینند و در جهت تقویت مجموعه شهری اطلاع رسانی کنند.

رییس شورای شهر فومن با اشاره به اقدامات شهردار جدید در چند ماهه گذشته خاطرنشان کرد: کاستی‌هایی در شهرداری فومن وجود داشت که شهردار جدید تمام سعی خود را در برطرف کردن آن‌ها گذاشته است و در صدد است تا مشکلاتی را که باعثنارضایتی شهروندان شده است را رفع کند.

در ادامه علی ولیزاده، عضو شورای شهر فومن، گفت: یکی از دغدغه‌ها این است که رسانه‌ها همه جوانب را دیده و همانطور که از کاستی‌ها و ضعف‌ها می‌نویسند، نقاط مثبت و کارهای انجام شده را نیز منعکس کنند.

وی بیان داشت؛ خوشبختانه اکنون جلسات شورا علنی است و خبرنگاران در جلسات شرکت می‌کنند و می‌توانند از نزدیک مسایل را دنبال کنند و شهردار نیز خود را پاسخگوی خبرنگاران می‌داند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز