خبرگزاری کار ایران

افتتاح تالار اختصاصی بورس کالای ایران در منطقه آزاد انزلی

کد خبر : ۱۹۲۱۷۴

امکان عرضه مستقیم و بدون واسطه محصولات تولیدی، کشاورزی گیلان و کشور از دیگر مزایای فعالیت تالار اختصاصی بورس کالای منطقه آزاد انزلی است.

رضا مسرور، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با همکاری و صدور مجوز شرکت بورس کالای ایران تا پایان ماه جاری، تالار اختصاصی بورس کالای ایران در منطقه آزاد انزلی با حضور مدیران بورس کالای کشور، مسئولین استان و مناطق آزاد به طور رسمی شروع به فعالیت می‌کند.
به گزارش ایلنا از رشت، وی با بیان اینکه براساس تفاهم نامه منعقده میان این سازمان و شرکت بورس کالای ایران، تالار اختصاصی بورس کالای ایران در منطقه آزاد انزلی از سوی شرکت کارگزاری آگاه شروع به کار می‌کند، اضافه کرد: با برطرف شدن موانع و تصویب ضوابط فعالیت تالارهای نمایندگی بورس کالا در شورایعالی بورس کشور در سال جاری، شرایط لازم برای فعالیت بورس کالای منطقه آزاد انزلی مهیا شده و این تالار اختصاصی بورس، آماده ارائه خدمات به تجار، بازرگانان و سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.
مسرور با تصریح براینکه تمامی کالاهای موجود در بورس کالای کشور در این تالار عرضه و معامله می‌شوند، افزود: تثبیت و شفافیت مبادلات تجاری، کمک به صنایع تولیدی منطقه و استان جهت تأمین مواد اولیه، حذف واسطه‌های تجاری جهت ایجاد یک مزیت رقابتی، انجام معاملات در شرایط امن با همکاری بورس کالای ایران بهمراه امکان جذب سرمایه گذاری خارجی و معاملات بین المللی از جمله مزایای ایجاد تالار اختصاصی بورس کالای منطقه آزاد انزلی است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، فعالیت تالار بورس کالا را حلقه تکمیل کننده روند طی شده از سوی این سازمان در جهت رونق فضای کسب و کار اقتصادی در محدوده منطقه اعلام کرد و افزود: امکان عرضه مستقیم و بدون واسطه محصولات تولیدی، کشاورزی گیلان و کشور از دیگر مزایای فعالیت تالار اختصاصی بورس کالای منطقه آزاد انزلی است.
مسرور با بیان اینکه تالار بورس کالای این منطقه در محدوده فار تجارت استقرار یافته، اضافه کرد: شرکت کارگزاری آگاه از سوی این سازمان و شرکت بورس کالای ایران به عنوان مجری طرح فعال سازی بورس کالای منطقه آزاد انزلی معرفی و علاوه این شرکت، شرایط لازم برای حضور و خدمات رسانی دیگر شرکتهای کارگزاری بورس فرآهم شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز