خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان؛

مطالبات سال گذشته یارانه شیر دامداران پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۱۲۷

با توجه به تحویل بیش از ۱۶ هزار تن شیرخام به کارخانه‌های فرآورده‌های لبنی گیلان در ماه‌های آذر، دی و بهمن، تا پیش از پایان سال گذشته بیش از ۳۰ میلیارد ریال سهم یارانه دولت به دامداران پرداخت شد.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: با توجه به منابع تخصیص یافته در مرحله دوم پرداخت سهم دولت، مبلغ یک‌هزار و ۲۹۵ ریال به ازای هر کیلوگرم شیر مربوط به اسفند ماه است که در این هفته به دامداران پرداخت می‌شود.
به گزارش ایلنا از رشت، وی ارزش ریالی این مقدار یارانه شیر را ۱۴ میلیارد و ۴۲۶ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: با توجه به تفاوت قیمت هر کیلوگرم شیرخام آزاد و یارانه‌ای در ماه‌های آذر تا بهمن سال گذشته، در مرحله نخست به ازای هر کیلوگرم شیرخام یک‌هزار و ۹۰۰ ریال به دامداران پرداخت شد.
مجید زیرک با بیان اینکه به ازای هر کیلوگرم شیر یک‌هزار و ۲۹۵ ریال در روزهای آینده به حساب دامداران پرداخت می‌شود، تصریح کرد: در هفته جاری باقی‌مانده مطالبات یارانه شیر دامداران که مربوط به سال گذشته است به حساب آن‌ها واریز می‌شود.
وی کمک‌های دولت در جلوگیری از افزایش قیمت مواد لبنی و کنترل بازار را مهم دانست و تصریح کرد: با توجه به تحویل بیش از ۱۶ هزار تن شیرخام به کارخانه‌های فرآورده‌های لبنی گیلان در ماه‌های آذر، دی و بهمن، تا پیش از پایان سال گذشته بیش از ۳۰ میلیارد ریال سهم یارانه دولت به دامداران پرداخت شد.
زیرک افزود: در مجموع بیش از ۲۵ هزار تن شیر خام به کارخانه‌های فرآورده‌های لبنی گیلان از آذرماه تا پایان سال گذشته تحویل داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز