خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه و شهرسازی گیلان؛

عقب ماندگی ۵۰درصدی از شاخص کشور در آسفالت راههای روستایی

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۱۱۹

سنوات قبل ۱۱۴ نقطه حادثه‌خیز در گیلان وجود داشت که سال گذشته ۷۸ نقطه اصلاح شد و امسال نیز در صورت تامین اعتبار بقیه نقاط ایمن‌سازی می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی گیلان گفت: پروژه راه آهن قزوین - رشت اکنون در روسازی ۳۰ درصد و زیرسازی ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
به گزارش ایلنا از رشت، وی دسترسی به راه‌های این استان را به دلیل ارتقای محور‌ها آسان دانست و گفت: در بحثایمنی جاده‌ها و گشت راهداری فعالیت‌هایی صورت گرفته است.
مدیر کل راه و شهرسازی گیلان درباره نصب تابلوی شرکت‌ها و موسسات در سطح راه‌های استان گفت: تاکنون بالغ بر ۶۰۰ تابلو در سطح استان جمع‌آوری شده است.
خاوری با بیان اینکه کارگروه ایمنی ترافیک اداره به صورت مستمر تشکیل جلسه می‌دهد، افزود: سنوات قبل ۱۱۴ نقطه حادثه‌خیز در گیلان وجود داشت که سال گذشته ۷۸ نقطه اصلاح شد و امسال نیز در صورت تامین اعتبار بقیه نقاط ایمن‌سازی می‌شود.
وی از آسفالت ۶۰ کیلومتر راه‌های شریانی گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: ادامه آزاد راه رشت‌قزوین از سمت منجیل آسفالت می‌شود.
شعبانعلی خاوری با بیان اینکه ۳۰ کیلومتر از راه‌آهن از سمت قزوین ریل‌گذاری شده است، تصریح کرد: امیدواریم سوت قطار گیلان در وقت خود به صدا درآید.
خاوری با اشاره به اینکه در محورهای گیلان تابلوهای زیادی نصب شده است، یادآور شد: رانندگان توجهی به این تابلوهای هشدار دهنده نمی‌کنند.
وی به وضعیت آسفالت راه‌های روستایی گیلان اشاره کرد و متذکر شد: ۷ هزار و ۸۰۰ کیلومتر راه روستایی در گیلان وجود دارد که از این میزان تنها ۴۵ کیلومتر آسفالت شده و از شاخص ۵۰ درصدی کشور عقب هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز