خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا؛

راهپیمایی روز قدس با شکوه تمام در آستارا برگزار خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۰۵۵

راهپیمایی روز جهانی قدس در آستارا, امسال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان, راس ساعت ۱۱ صبح از مقابل سپاه به طرف مصلای بزرگ شهر آستارا برگزار می‌شود.

فرماندار آستارا از حضور گسترده مردم این شهرستان مرزی در راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، سیروس شفقی در نشست ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس شهرستان آستارا با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان با عنوان روز قدس به عنوان یادگار ارزنده بنیانگذار انقلاب اسلامی است.
وی افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس آستارا امسال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، راس ساعت ۱۱ صبح از مقابل سپاه به طرف مصلای بزرگ شهر آستارا برگزار می‌شود.
فرماندار آستارا حضور مردم این شهرستان مرزی در روز راهپیمایی را گسترده خواند و تصریح کرد: با توجه به شرایط حساس کنونی، مردم همیشه در صحنه شهرستان مرزی آستارا باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس حضور می‌یابند.
وی راهپیمایی روز جهانی قدس را حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از جنایات و کشتار بی‌رحمانه صهیونیست در غزه عنوان کرد.
شفقی، با اشاره به اینکه تاکنون بیشتر گروه‌های اجتماعی، مردمی، مذهبی، فرهنگی و سازمان برای شرکت در این روز مقدس اعلام آمادگی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: امسال حضور مرزبانان آستارا در راهپیمایی روز جهانی قدس پرشورتر از سال‌های گذشته خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز