خبرگزاری کار ایران

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان

مردم گیلان به دفاع از کودکان به خون غلطیده غزه حماسه آفرینی کنند

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۰۳۵

به راستی در دنیایی که فریاد حقوق بشر و آزادی بیان، گوش‌ها را کر کرده، این گونه نسل‌کشی و کودک‌کشی و تلاش ننگین برای رسیدن به اهداف ضد بشری با بی‌توجهی رسانه های جهانی چه توجیهی دارد؟.

به گزارش ایلنا از رشت، در این بیانیه آمده است؛ قدس در تاریخ درخشان امت اسلام نماد مقابله مستضعفین با مستکبرین، وحدت و یکپارچگی و روز حیات اسلام است. روز تبلور همبستگی و همدلی جهان اسلام و تمام آزادیخواهان جهان با مردم مظلوم فلسطین و همه مظلومان و ستم‌دیده‌گان جهان و همراهی آنان در راه مقاومت و مبارزه با استکبار بین المللی و رژیم غاصب صهیونیستی و روز طنین ندای عدالت طلبی، حقیقت جویی و وحدت جهان اسلام درسراسرگیتی است. روز جهانی قدس، روز جوشش و فوران خشم و اراده جامعه جهانی و امت اسلامی بر علیه جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و صحنه انزوای راهبردی آمریکا و میدان هراس و وحشت اسرائیل در پیشگاه ملتهاست. روزی که فریاد عدالت خواهی و ظلم ستیزی بار دیگر لرزه بر اندام پوشالی نظام استبداد خواهد انداخت. روز جهانی قدس، نه تنها روز ملت مظلوم فلسطین، بلکه روز همه مظلومین عالم و روز اسلام است؛ روز انفجار خشم مقدس مستضعفان و محرومان عالم، علیه دنیای زر، زور و تزویر صهیونیسم بین المللی و شیطان بزرگ آمریکا است. روز جهانی قدس روزی است که رؤیای توهم گونه اسرائیل غاصب، مبنی بر ایجاد اسرائیل بزرگ از نیل تا فرات به حفره عمیق و تاریکی بدل شده است که گور اسرائیل خواهد شد. روز قدرت نمایی اسلام در مقابل استکبار جهانی است که مسلمانان فارغ از ملیت و نژاد، مظلومیت پاره تن اسلام را یکپارچه فریاد می زنند و بیداری و حضور خوددر حمایت از فلسطین مظلوم؛ غزه و همه مظلومان و ستم دیده‌گان را به جهانیان اعلام می‌کنند این حرکت عظیم از ام القرای امروز جهان اسلام یعنی ایران اسلامی آغاز و با تدبیر و ژرف اندیشی حضرت امام خمینی(ره) و سپس تأکید و تداوم آن توسط مقام معظم رهبری به جامعه جهانی تسرّی یافته است.
امسال در حالی راهپیمایی روز جهانی قدس انجام می شود که شاهد کشتار بیرحمانه مردم روزه دار و جنایات ددمنشانه و ضد بشری اسرائیل غاصب علیه مردم مظلوم غزه هستیم، فاجعه اسفبار کشتار گسترده و قتل عام مسلمانان و سکوت مرگ بار و معنی‌دار سازمان ملل و جوامع بین المللی باعثگسترده شدن این نسل‌کشی و قتل عام مسلمانان مظلوم و بی‌پناه شده است. بی شک، پشت پرده این جنایات، حمایت جریان استکبار و ایادی و نوکران سر سپرده آنها در سازمان‌های بین‌المللی، پیش زمینه این خون‌ریزی‌ها را فراهم کرده است. علی‌رغم همه ادعاهای حقوق بشری جهان معاصر که توسط برخی از کشورهای غربی با بوق و کرنا مطرح می شود، هم اکنون یکی از خشونت بارترین فرازهای تاریخ معاصر در حال وقوع است که با کمال تأسف، صدایی از جانب مدعیان دروغین حقوق بشری به گوش نمی‌رسد و باید گفت آنچه در سرزمین‌های مسلمانان و ممالک اسلامی سپری می‌شود اجرای بخشی از برنامه‌های دشمن‌کامانه نژاد‌پرستان صهیونیست برای رسیدن به اهداف شوم خود با رهبریت آمریکای جنایتکار و مزدوران سرسپرده آنان در این منطقه می‌باشد. بی تردید یکی از اهداف این کشتارها، نسل کشی و از بین بردن نام اسلام است؛ به راستی در دنیایی که فریاد حقوق بشر و آزادی بیان، گوش‌ها را کر کرده، این گونه نسل‌کشی و کودک‌کشی و تلاش ننگین برای رسیدن به اهداف ضد بشری با بی‌توجهی رسانه های جهانی چه توجیهی دارد؟! آیا وقت آن نیست که مجامع بین المللی و در رأس آن شورای امنیت سازمان ملل متحد با این حوادثاسفناک و دل خراش مقابله کنند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با تأسی از فرامین تاریخی حضرت امام(ره) و با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری ضمن محکوم نمودن این جنایات ددمنشانۀ خون آشامانِ ضد‌بشری و دعوت از آحاد و اقشار مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه و روزه‌دار گیلان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام می‌دارد، امروز همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان در قبال رنج‌های زنان، مردان و کودکان مظلوم و ستم دیده فلسطین و غزه و سرزمین‌های اشغالی که تحت ستم غاصبان صهیونیست قرار گرفته‌اند، مسئولیتی تاریخی داشته و انتظار می‌رود با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس انزجار خود را از این حرکت ضد بشری به نمایش گذارند.


نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز