خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اجتماعی استانداری گیلان؛

تشکل‌های مردم نهاد گیلان، پویاتر در عرصه‌های اجتماعی وارد شوند

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۸۲۴

ثبت ده‌ها تشکل در حوزه‌های مختلف فعالیت اجتماعی نشان از ظرفیت و علاقمندی بالای مردم این استان در مشارکت آن‌ها برای همراهی با دولت در رفع مشکلات جامعه دارد که استانداری هم از این فرصت استقبال می‌کند.

سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: برخی از سازمان‌های مردم نهاد گیلان با توجه به تجربه، دانش و نوع فعالیت، ظرفیت حضور در فعالیت‌های فراملی را هم دارند.
به گزارش ایلنا از رشت، یونس رنجکش در بازدید از دفا‌تر تشکل‌های مردم نهاد استان گیلان اظهار داشت: با توجه به نگاه مثبت دولت در استفاده از ظرفیت‌های مردم در قالب تشکل‌های مردم نهاد، علاقمندان می‌توانند از این فضا بهتر استفاده کنند.
وی ادامه داد: توانایی‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی کشور در گیلان وجود دارد که می‌توان از این توان در سیاست‌های راهبردی دولت حتی در میادین بین المللی استفاده کرد.
وی اضافه کرد: حضور فعالان اجتماعی در اصلاح الگوهای رفتاری هنجارگریز و پیشگیری از آسیب‌ها در کنار آموزش عمومی برای رفع مشکلات جامعه نقش بسزایی دارد.
وی ادامه داد: تشکل‌های مردم نهاد استان گیلان باید پویا‌تر در عرصه‌های اجتماعی وارد شوند و در این میان با ارائه برنامه و حرکت‌های برنامه محور کارهای اساسی و زیربنایی را دنبال کنند.
وی افزود: ثبت ده‌ها تشکل در حوزه‌های مختلف فعالیت اجتماعی نشان از ظرفیت و علاقمندی بالای مردم این استان در مشارکت آن‌ها برای همراهی با دولت در رفع مشکلات جامعه دارد که استانداری هم از این فرصت استقبال می‌کند.
وی تأکید کرد: حضور مسئولان استانداری در دفا‌تر تشکل‌های مردم نهاد نشانه پیگیری فعالیت آن‌ها و تأکیدی بر نقش اثرگذار این تشکل‌ها در فرایند حرکت‌های اجتماعی است.
در این بازدید مسئولان تشکل‌های انجمن بانوان امدادگر گیلان، موسسه تحکیم بنیان خانواده و انجمن دست‌های شکوفادیدگاه‌ها، عملکرد و برنامه‌های خود را به اعضای هیئت نظارت بر فعالیت تشکل‌های مردم نهاد استانداری گیلان ارائه و خواستار فراهم کردن بسترهای بهتر برای حضور موثر‌تر سازمان‌های مردم نهاد در همراهی با دولت برای کاهش مشکلات و کمک به توسعه اجتماعی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز