خبرگزاری کار ایران

مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان؛

تخلف ۶۱۹ میلیون ریالی نانوایی‌های گیلان به تعزیرات حکومتی رسید

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۸۱۳

طی بازرسی‌های به عمل آمده ۱۴۵ مورد منجر به تشخیص تخلف در این واحد‌ها شد که پرونده تخلف آنان جهت صدور رأی به سازمان تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

مدیر نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از انجام بیش از ۴۴۳ بازرسی از واحدهای نانوایی و خبازی در مرکز استان خبر داد.
به گزارش ایلنا از رشت، علیرضا حسینیان افزود: با توجه به اهمیت بازرسی از واحدهای صنفی و نانوایی‌ها، اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در تلاش است کنترل مطلوبی بر عملکرد و خدمات رسانی آن‌ها اعمال کند.
وی با اشاره به بازدید از ۴۴۳ واحد نانوایی در مرکز استان طی سه ماهه نخست سال جاری گفت: طی بازرسی‌های به عمل آمده ۱۴۵ مورد منجر به تشخیص تخلف در این واحد‌ها گردید که پرونده تخلف آنان جهت صدور رأی به سازمان تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.
حسینیان عمده تخلفات واحدهای نانوایی و خبازی را قاچاق آرد، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، کم فروشی و عرضه خارج از شبکه عنوان کرد و افزود: با توجه به همکاری ادارات و دستگاه‌های ذیربط دیگر مانند دانشگاه علوم پزشکی، شرکت غله، مرکز بهداشت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف در انجام گشت‌های مشترک و بازدید‌ها این تخلفات شناسایی شده‌اند.
مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان ارزش ریالی پرونده‌های تخلفاتی نانوایی‌ها و خبازی‌ها در مرکز استان را بیش از ۶۱۹ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: با توجه به حجم و تعداد دفعات تخلف این واحد‌ها با صدور رأی هیأت بدوی تخلفات صنفی مبنی بر تشدید مجازات شامل نصب پرده و در ‌‌نهایت تعطیلی واحد متخلف، اقدام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز