خبرگزاری کار ایران

بیانیه سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۸۱۰

سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از عموم مردم خداجو و مومن استان به‌ویژه اعضای خانواده بزرگ حوزه تولید و تجارت دعوت می‌کند با حضور پرشور و آگاهانه در راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس بار دیگر با صلابت حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی و قدس شریف اعلام کنند.

بار دیگر در ماه مبارک رمضان و بویژه در آستانه روز جهانی قدس، جهانیان شاهد نسل کشی وحشیانه خون آشامان نژاد پرست صهیونیست و قتل عام مسلمانان مظلوم و در محاصره فلسطینی در غزه هستند.
به گزارش ایلنا از رشت، سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان طی ارسال بیانیه ای به دفتر این خبرگزاری آورده است، رژیم اشغالگر و جنایتکار صهیونیستی با پشتیبانی قدرت‌های استکباری چندین دهه است که همانند خنجری در قلب امت اسلام موجبات تالم مسلمانان را فراهم نموده و تجاوزگری‌های این لعنت شدگان توسط خداوند در کتاب‌های آسمانی بویژه قرآن کریم موجب آوارگی میلیون‌ها مسلمان و خسارات فراوان به ملت‌های آزاده منطقه شده است.
در سایه سکوت و بعضا حمایت رژیم‌های غربی و برخی رژیم‌های مرتجع منطقه تنها مساله ای که می تواند موجب تسکین آلام ملت مظلوم فلسطین شود حمایت جدی ملت‌های مسلمان و آزاده از آنان و اعلام برائت از جنایتکاران صهیونیستی است که بی‌تردید فلسفه وجودی روز جهانی قدس که توسط بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی بنا نهاده شده نیز همین موضوع، بویژه ایجاد همبستگی و اتحاد میان مسلمانان برای آزادی قدس شریف است.
در همین راستا و در دوران حساس کنونی که از یک‌سو جنایات وحشیانه اشغالگران صهیونسیت در حق ملت مظلوم فلسطین و از سوی دیگر آتش افروزی و فتنه گری گروه‌های تکفیری به عنوان عاملان و مزدوران صهیونیست‌ها در کشورهای اسلامی قلب امت اسلامی را متالم ساخته حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس و سردادن فریاد برائت از جنایتکاران و مستکبران عالم و حمایت از مظلومان فلسطینی وظیفه حداقلی برای هر انسان آزاده ای است.
به همین جهت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از عموم مردم خداجو و مومن استان بویژه اعضای خانواده بزرگ حوزه تولید و تجارت دعوت می نماید با حضور پرشور و آگاهانه در راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس بار دیگر با صلابت حمایت خود را از آرمانهای انقلاب اسلامی و قدس شریف اعلام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز