خبرگزاری کار ایران

دستور وی‍ژه استاندار گیلان؛

مجموعه ورزشی شش هزار نفره رشت تا ده روز دیگر افتتاح شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۹۷۹

با توجه به اختصاص اعتبار مناسب از سوی استانداری برای حل مشکلات تأسیسات مجموعه ورزشی شهدای رشت، اداره کل ورزش و جوانان باید تا ۱۰ روز آینده نسبت به بهره برداری عملی این مجموعه اهتمام لازم را داشته باشد.

استاندار گیلان ظهر امروز در بازدید از مجموعهٔ ورزشی سرپوشیده شش هزار نفره شهدای رشت، با اشاره به اینکه این مجموعه ورزشی پس از دو دهه انتظار مردم گیلان در شهریور سال ۹۱ بصورت رسمی به بهره برداری رسید گفت: مشکلات تأسیساتی این مجموعهٔ ورزشی ظرف ۱۰ روز آینده باید برطرف و برای استفاده ورزشکاران آماده شود.
به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی در این بازدید با اظهار تأسف از اینکه از این مجموعه ورزشی پس از بهره برداری استفاده نشده است گفت: کار بزرگی از قبل انجام شده و این مجموعه احداثشده اما دارای مشکلاتی نیز هست که این مشکلات باید رفع شود تا اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان بتوانند از این مجموعه ورزشی استفاده کنند.
استاندار گیلان افزود: متأسفانه این پروژه پس از ۲۲ سال انتظار مردم گیلان سال ۹۱ به بهره برداری رسید اما در آغاز فعالیت، به دلیل وجود مشکل در تأسیسات آن موجب عدم استفاده ورزشکاران شد.
وی افزود: باتوجه به اختصاص اعتبارمناسب از سوی استانداری برای حل مشکلات تأسیسات مجموعه ورزشی شهدای رشت، اداره کل ورزش و جوانان باید تا ۱۰ روز آینده نسبت به بهره برداری عملی این مجموعه اهتمام لازم را داشته باشد.
نماینده عالی دولت در گیلان تأکید کرد: با توجه به فصل تابستان و استقبال بیشتر دانش آموزان و دانشجویان از اماکن ورزشی، انتظار داریم این مجموعه در زمان معین به بهره برداری برسد.
وی گفت: همچنین برای نگهداری سالانه این ورزشگاه اعتباری بالغ بریک میلیارد ریال مورد نیاز است که انشاء ا… این مبلغ از محل اعتبارات استانی و شهرستانی تأمین خواهد شد.
وی از اتمام پروژه‌های با پیشرفت بالای ۸۰ درصد در سالجاری خبرداد و افزود: پروژه‌هایی که از پیشرفت ۵۰ تا ۸۰ درصدی برخوردار می‌باشند با اولویت بندی به بهره برداری خواهند رسید.
استاندار گیلان با اشاره به پروژه‌های زیر۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان اظهار داشت: این پروژه‌ها پس از بررسی به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.
وی از دیدار خود با وزیر ورزش و جوانان در هفته جاری خبرداد و افزود: دیدار با وزراء از جمله برنامه‌های کاری هفتگی اینجانب است و انشاء ا… در دیدار این هفته خود با وزیر ورزش و جوانان مشکلات ورزش استان را بررسی خواهیم کرد.
استاندار گیلان با اشاره به اینکه از ۴۱ میلیارد تومان پروژه‌های ورزشی نیمه تمام استان تأمین حدود ۲۸ میلیارد تومان به عهده شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی است گفت: در دیداربا وزیر ورزش در زمینهٔ تأمین این اعتبار رایزنی خواهیم کرد.
گفتنی است ساخت مجموعه ورزشی ۶ هزار نفری رشت از سال ۶۹ آغاز شده بود درشهریور سال ۹۱ با حضور وزیر اسبق ورزش وجوانان به بهرداری رسید.
این مجموعه ورزشی ۱۱ هزار و ۴۵۸ مترمربع فضای روباز وهشت هزار و ۳۰۴مترمربع فضای سرپوشیده دارد که برای ساخت آن، ۱۲۵میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
این مجموعه دارای یک سالن چندمنظوره ورزشی، دو زمین تنیس خاکی ویک زمین چمن مصنوعی فوتبال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز