خبرگزاری کار ایران

فرماندار فومن؛

اعتیاد موجب تحمیل هزینه‌های سنگین بر جامعه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۹۰۲

اعتیاد تهدیدی جدی برای جامعه است که آموزش و آگاه سازی افراد در پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر نقشی مهم و تاثیرگذار دارد.

جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر فومن در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
به گزارش ایلنا از فومن، اسماعیل قربانزاده، فرماندار شهرستان فومن، در این جلسه گفت: مساله اعتیاد مانند دیگر بیماری ها نیست که فقط خود فرد را درگیر کند بلکه هم خود فرد، هم جامعه پیرامون وی و هم خانواده او را درگیر می سازد.
وی گفت: اعتیاد تهدیدی جدی برای جامعه است که آموزش و آگاه سازی افراد در پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر نقشی مهم و تاثیرگذار دارد.
فرماندار فومن تصریح کرد: برای کنترل معضل اعتیاد باید برنامه ریزی مناسب و پیشگیرانه صورت گیرد. زیرا غرب به دنبال گسترش اعتیاد و پوچ‌گرایی، لاابالی‌گری در جامعه است و می‌خواهد جامعه ما را از درون بی‌محتوا کند که در این راستا مقابله با اقدامات آنان از مهم‌ترین وظایف مسئولان است..
قربانزاده با اشاره به فرمایشات و سیاست های رهبر معظم انقلاب در خصوص مسئله اعتیاد گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که هدف اصلی دشمن ایجاد فساد و اعتیاد و محروم کردن جامعه از سرمایه ارزشمند نسل جوان است که باید با آن مقابله کنیم.
وی افزود: باید جامعه را با معضل اعتیاد بیشتر آشنا کرد و مسئولیت های اجتماعی را افزایش دهیم و این مستلزم آموزش‌های پیشگیرانه لازم است و در مقابله با این مشکل همه باید به وظایف خود عمل کنند و در این امر سهیم شوند.
فرماندار فومن با اشاره به شهدای گرانقدر مبارزه با مواد مخدر گفت: جمهوری اسلامی شهیدان بسیاری را در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده و باید خون انان پاس داشته شود زیرا ما هم در قبال خون آن عزیزان مسئول هستیم و هم باید پاسخگوی خانواده های معظم شهدا باشیم.
اسماعیل قربانزاده ادامه داد: اعتیاد به مواد مخدر زمینه‌ساز آسیب‌های اجتماعی نظیر طلاق، فقر، بیکاری، بزهکاری هستند و در نهایت سبب تحمیل هزینه‌های سنگین بر نظام اجتماعی و جامعه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز