خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان دانش آموزی گیلان؛

اعتکاف رمضانیه دانش آموزی در گیلان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۸۹۸

اعتکاف رمضانیه ویژه دانش آموزان از ۲۳ تا ۲۵ ماه مبارک رمضان در مساجد منتخب در شهرستان‌های مختلف استان گیلان برگزار می‌شود.

رییس سازمان دانش آموزی گیلان از برگزاری اعتکاف رمضانیه ویژه دانش آموزان در این استان خبر داد.
به گزارش ایلنا از رشت، رییس سازمان دانش آموزی گیلان اظهار داشت: دانش آموزان دختر و پسر متوسطه دوره اول و دوم در گیلان برای نام نویسی در مراسم معنوی اعتکاف رمضانیه باید به سازمان دانش آموزی شهرستان ها و مناطق مراجعه کنند.
وی تاکید کرد: اعتکاف رمضانیه ویژه دانش آموزان از ۲۳ تا ۲۵ ماه مبارک رمضان در مساجد منتخب در شهرستان های مختلف استان گیلان برگزار می شود.
کرمی خاطرنشان ساخت: تهیه بسته های فرهنگی مناسب برای دانش آموزان شرکت کننده، برنامه ریزی برای مشارکت دانش آموزان در اجرای برنامه ها از جمله قرائت قرآن کریم و مسابقه های فرهنگی از برنامه های اعتکاف رمضانیه است.
وی گفت: ثبت نام از دانش آموزان گیلان برای شرکت در اعتکاف رمضانیه آغاز شده است.
کرمی از برگزاری مراسم عصری با قرآن ویژه دانش آموزان عمره گذار خبر داد و خاطر نشان کرد: این مراسم معنوی با دعوت از قاریان برجسته و با قرائت قرآن دانش آموزان، امروز هیجدهم ماه جاری در کانون شهید رجایی در رشت برگزار می شود.


نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز