خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبر داد؛

اجرای طرح «مشاوره حقوقی رایگان» در مساجد شهر رشت

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۲۷۷

ارتقای فرهنگ ایرانی اسلامی و مساعدت به هم نوع و گسترش اخلاق در جامعه از اهداف اجرای این طرح است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از اجرای طرح رایگان «مشاوره حقوقی» با حضور وکلای پایه یک دادگستری در مساجد شهر رشت خبر داد.
به گزارش ایلنا از رشت، فیروز فاضلی با بیان اینکه روزبه روز ارتباطات خصوصی مردم افزایش یافته و نوع این ارتباطات از پیچیدگی خاصی برخوردار شده است، اظهار کرد: افراد علاوه بر تعامل حقوقی با دولت، مراودات و مبادلات بسیار زیادی از قبیل معاملات ملکی و روابط تجاری و غیره دارند که این امر موجبات سوء استفاده برخی افراد سودجو را فراهم کرده است.
وی ادامه داد: عدم آگاهی‌های حقوقی مردم در این معاملات موجب تضرر آن‌ها و کسب منافع نامشروع برای سودجویان می‌شود و از این طریق ضررهای جبران ناپذیری به افراد زیان دیده و در ‌‌‌نهایت به جامعه وارد می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تصریح کرد: با توجه به مسائل و مشکلات عدیده حقوقی که بطور ملموس مردم شهر با آن مواجه هستند و بسیاری از آن‌ها از لحاظ مالی امکان رجوع به وکیل و پرداخت هزینه‌های هنگفت را ندارند، طرح مشاوره حقوقی با همکاری پنج تن از وکلای پایه یک دادگستری استان در مساجد شهر رشت اجرا می‌شود.
فاضلی ادامه داد: در این طرح وکلا با استعانت از آیه شریفه قرآن و با تکلیف به پرداخت زکات علم خود در راستای مرتفع کردن این مشکلات و افزایش آگاهی‌های حقوقی همشهریان و رفع هرگونه شبهات و ابهامات حقوقی پنج شنبه هر هفته در مساجد حضور می‌یابند.
این مسئول اظهارکرد: ارتقای فرهنگ ایرانی اسلامی و مساعدت به هم نوع و گسترش اخلاق در جامعه از اهداف اجرای این طرح است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز