خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد انزلی؛

احداثمجموعه زمین ورزش های ساحلی در منطقه آزاد انزلی

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۲۳۱

با عنایت به وجود جاذبه‌های مختلف گردشگری در این منطقه، بالا بردن سطح خدمات قابل ارائه به گردشگران، متنوع کردن خدمات و توسعه فضای ورزشی مورد نیاز مسافرین، ایجاد زیرساخت‌های لازم برای برگزاری مسابقات ساحلی در منطقه، توسعه ورزش‌های ساحلی میان مردم روستاهای محدوده و گردشگران منطقه و افزایش روحیه نشاط و شادابی در میان نسل جوان از مهم‌ترین اهداف احداثمجموعه ورزشی ساحلی در منطقه آزاد انزلی است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی از احداثمجموعه ورزش‌های ساحلی در محدوده طرح ساحلی این منطقه خبر داد و افزود: این پروژه ورزشی - گردشگری در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع در چند فاز به اجراء در می‌آید که در مرحله نخست زمین فوتبال ساحلی در ابعاد ۲۸ در ۳۷ متر احداثمی‌شود.
به گزارش ایلنا از انزلی، امین افقی گفت؛ مراحل طراحی و اجرای این پروژه از سوی معاونت فنی عمرانی سازمان صورت می‌گیرد و بعد از ماه مبارک رمضان آماده بهره برداری مردم و گردشگران است.
وی افزود؛ خاک برداری و تسطیح زمین به عمق ۴۵ سانتی متر و در ابعاد ۴۰ در۵۰ م‌تر، الک کردن(سرند) ماسه بادی، فنس کشی پشت دروازه‌ها بهمراه نصب دروازه‌های فوتبال با ابعاد داخلی ۲.۲ در ۵.۵ متر و تجهیزات ورزشی مراحل مختلف عملیات فنی اجرای این پروژه را شامل می‌شود.
افقی تصریح کرد: سکوی تماشاگران با اسکلت فلزی به طول ۲۴۰ متر در ۴ ردیف با گنجایش ۲۵۰ نفر از بخشهای جنبی این زمین ورزشی فوتبال ساحلی بوده و تجهیز مجموعه به امکانات خدماتی لازم، مسقف نمودن سکوی تماشاگران و احداثزمین والیبال در مرحله دوم این طرح به اجراء در می‌آید.
وی تأمین فضای مدرن برای انجام ورزش‌های ساحلی در محدوده ساحلی - گردشگری منطقه را از برنامه‌های این سازمان بیان کرد و افزود: با عنایت به وجود جاذبه‌های مختلف گردشگری در این منطقه، بالا بردن سطح خدمات قابل ارائه به گردشگران، متنوع نمودن خدمات و توسعه فضای ورزشی مورد نیاز مسافرین، ایجاد زیرساخت‌های لازم برای برگزاری مسابقات ساحلی در منطقه، توسعه ورزش‌های ساحلی میان مردم روستاهای محدوده و گردشگران منطقه و افزایش روحیه نشاط و شادابی در میان نسل جوان از مهم‌ترین اهداف احداثمجموعه ورزشی ساحلی در منطقه آزاد انزلی است.
افقی گفت: استان گیلان با دارا بودن سواحل مناسب یکی از قطبهای اصلی ورزش‌های آبی – ساحلی کشور بوده و این مجموعه ورزشی بنا به درخواست ورزشکاران و علاقمندان این رشته از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در خصوص احداثزمین‌های ورزش ساحلی، توسعه و استعدادیابی این رشته‌ها در طرح ساحلی این منطقه احداثمی‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز