خبرگزاری کار ایران

فرماندار صومعه سرا؛

اختصاص ۴۸میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک و دارایی به صومعه سرا

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۲۳۴

از محل اعتبارات ۲در صد نفت گاز ۵۰در صد به مناطق محروم اختصاص یافته است که شهرستان صومعه سرا هم در این اعتبارات دیده شده است.

فرماندار این شهرستان در اولین جلسه کمیته بر نامه ریزی، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه پر بر کت رمضان گفت؛ ماه رمضان فرصتی مناسبی است تا شکر نعمت خدا را به جا آوریم و از بر کات الهی این ماه بهرمند شویم.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا؛ وی در ادامه به اعتبارات عمرانی شهرستان اشاره کرد و افزود؛ ۴۸میلیارد ۷۱۶میلیون ریال از محل اعتبارات تملک و دارایی به شهرستان صومعه سرا اختصاص یافته است.

غلامحسین رجبی اظهار داشت؛ از محل اعتبارات ۲در صد نفت گاز ۵۰در صد به مناطق محروم اختصاص یافته است که شهرستان صومعه سرا هم در این اعتبارات دیده شده است.

وی همچنین اظهار داشت؛ ۵۰درصد مابقی این اعتبارات هم برای عموم شهرستان ها در نظر گرفته شده که مناطق محروم هم از این اعتبارات بهرمند می شود.

فرماندار صومعه سرا با تاکید بر اینکه روسای ادارات باید تلاش کنند تا اعتبارات بیشتری را از استان جذب کنند تصریح کرد؛ برای برخی از ادارات بوجه کافی اختصاص داده نشده که رایزنی برای جذب اعتبارات بیشتر انجام شده است.

وی در ادامه به ساعت کاری ادارات با توجه به فرارسیدن ماه رمضان اشاره کرد و افزود؛ ساعت کاری ادارات طبق روال گذشته خواهد بود.

فرماندار صومعه سرا در ادامه به اقدامات دولت در زمینه کاهش تورم و اشتغالزایی اشاره کرد و خاطر نشان ساخت؛ ایجاد ثبات در زمینه ارز تک نرخی، سهام عدالت و واگذاری شرکت ها، افزایش بوجه عمومی دولت با افزایش در آمد اجرای طرههای نیم کاره عمرانی استفاده از بخش خصوصی در زمینه اشتغال از جمله اقدامات دولت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز