خبرگزاری کار ایران

فرماندار صومعه سرا؛

نیروی انتظامی نقش ارزنده ای در امنیت انتخابات داشته است

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۱۴۵

کشف انواع سرقت ۱۰درصد، مشروبات الکلی ۴۰درصد، مواد مخدر ۱۶درصد و سلاح و مهمات ۱۱۷ درصد افزایش یافته است

فرماندار صومعه سرا در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان صومعه سرا گفت؛ ارتقاع امنیت اجتماعی شهرستان و برخورد با مجرمان و کاهش نا امنی نتیجه تلاش ماموران جان بر کف نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از صومعه سرا، غلامحسین رجبی با بیان اینکه نیروی انتظامی شهرستان صومعه سرا تلاش ارزنده ای در برخورد با سارقین، جمع آوری ماهوار ها، متخلفان محیط زیست، زمین خواری و در ارتقاع امنیت راهنمایی و رانندگی داشته است که شایسته تقدیر است.

وی نقش ارزنده نیروی انتظامی را در انتخابات گذشته قابل تحسین دانسته و اظهار داشت؛ حفظ امنیت انتخابات در شهرستان حاصل تلاش شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی بود.

همچنین حجت السلام صدیقی در این مراسم گفت؛ کسانیکه که در راستای اهداف نظام قدم برمی دارند باید کارشنان رنگ بوی الهی داشته باشد و در زمینه ارتقاع نظام برای رسیدن به قله رفیع افتخاراز منویات رهبری پیروی نموده تا بتوانند توطعه های دشمنان را خنثی کنند.

در ادامه این مراسم سردار قائد رحمتی فرمانده نیروی انتظامی گیلان گفت؛ با تلاش پلیس در استان گیلان در ۳ماهه اول امسال انواع سرقت ۱۰درصد کاهش یافته است.

وی همچنین اظهار داشت؛ کشف انواع سرقت ۱۰درصد، مشروبات الکلی ۴۰درصد، مواد مخدر ۱۶درصد و سلاح و مهمات ۱۱۷ درصد افزایش یافته است.

قائد رحمتی در ادامه افزود؛ ۵تیر آغاز هفته مبارزه با مواد مخدر در کشور و۲۶ژوئن روز جهانی مبارزه با مواد مخدر است.

وی با بیان اینکه استان گیلان در زمینه امنیت از امنترین استانهای کشور است افزود؛ برای از بین بردن مواد افیونی و خانمان سوز مواد مخدر همکاری و هماهنگی همه دستگاههای اجرایی و مردم لازم است.


نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز