خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه صنایع دستی منطقه آزاد انزلی تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۲۱۰

علاقمندان می توانند تا۳۰ خرداد ماه از ساعت ۱۷ الی۲۲ در طبقه همکف مجتمع تجاری ستاره شمال از این نمایشگاه بازدید کنند.

پیرو استقبال گسترده مردم و گردشگران از نمایشگاه صنایع دستی استان گیلان در منطقه آزاد انزلی و درخواست هنرمندان حاضر دراین نمایشگاه، با مساعدت رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان این نمایشگاه تا جمعه ۳۰ خرداد ماه تمدید شد.
به گزارش ایلنا از انزلی، مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت؛ نخستین نمایشگاه توانمندیهای هنرمندان صنایع دستی استان گیلان در منطقه آزاد انزلی که همزمان با روزجهانی صنایع دستی در ۲۰ خرداد ماه در این منطقه با حضور ۳۰ هنرمند در فضایی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع و در قالب ۳۰ غرفه آغاز شده است، با این تمدید زمان برگزاری این نمایشگاه از یک هفته به ۱۲ روز افزایش یافت.
امین افقی افزود؛ آشنایی مردم استان و گردشگران با پتانسیلهای صنایع دستی گیلان، حمایت از هنرمندان این صنعت بومی و گام برداشتن در مسیر تجاری سازی صنایع دستی و افزایش انگیزه فعّالان این حوزه، از جمله مهمترین دلایل و اهداف برگزاری نمایشگاه صنایع دستی استان گیلان است.
وی آموزش روزانه صنایع دستی به بازدیدکنندگان از سوی ۴ نفر از هنرمندان حاضر در این نمایشگاه از بخش های جنبی نمایشگاه صنایع دستی گیلان در منطقه آزاد انزلی است.
افقی بیان داشت؛ حصیر بافی، فرش و تابلو فرش، منبت و معرق کاری، خراطی، صنایع دستی تکمیلی، چوب و مس برجسته، سفال سنتی، چادر شب، گلیم و جاجیم بافی، انواع کیف و کفش تکمیل شده با گلیم و جاجیم، زیورآلات، پنجره های گره چینی، سراجی، البسه و عروسکهای سنتی در کنار رشتی دوزی در نمایشگاه صنایع دستی استان گیلان در منطقه آزاد انزلی به معرض نمایش درآمد.
علاقمندان می توانند تا۳۰ خرداد ماه از ساعت ۱۷ الی۲۲ در طبقه همکف مجتمع تجاری ستاره شمال از این نمایشگاه بازدید نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز