خبرگزاری کار ایران

با سخنرانی نماینده ولی فقیه استان هرمزگان؛

اولین یادواره شهدای حفاظت اطلاعات سپاه گیلان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۱۶۷

قدرت را نباید به شیفتگان قدرت سپرد. فردی که می‌خواهد مطرح شود نباید او را مطرح کرد.

یادواره هشت تن از شهدای حفاظت اطلاعات سپاه قدس گیلان با حضور چند هزار نفری در مهدیه رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، امام جمعه بندرعباس ولی فقیه را فردی عادل، فقیه، شجاع، مدیر و مدبر توصیف کرد و گفت: ولایت فقیه حاکمیت دین و دانش در جامعه است.

وی با اشاره به فعالیت نمایندگان در انتخابات، یادآور شد: بعضی از افراد برای انتخاب شدند هر گونه رفتاری را انجام دادند.

نعیم‌آبادی به توزیع کباب کاندیداها بین مردم هنگام انتخابات اشاره کرد و افزود: به مردم گفتم کباب کاندیداها را بخورید اما با رای ندادن، آنها را کباب کنید. به گفته عضو مجلس خبرگان رهبری، فردی که به هر دری می‌زند پست داشته باشد به درد جامعه نمی‌خورد.

نعیم‌آبادی کسب علم را برای تسلط بر طبیعت خواند و بیان کرد: تحصیل برای کشاورزی عالمانه است.

وی تاکید کرد: جوانان باید از رشادت ها و ایثارگری های شهیدان الگو گرفته و با سرمشق قرار دادن راه این عزیزان زمینه رشد و پیشرفت کشور را بیش از پیش فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، اقتصاد مقاومتی را باز شدن دهان به اندازه فعالیت بازوها عنوان کرد.

وی با تاکید براینکه قدرت را نباید به شیفتگان قدرت سپرد، بیان کرد: فردی که می‌خواهد مطرح شود نباید او را مطرح کرد.

نعیم‌آبادی به رفتار استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ایران و آمریکا هر دو ابرقدرت هستند اما با این تفاوت که آمریکا هر روز در حال لاغر شدن است و ایران اقتدار بیشتری را کسب می‌کند.

وی افزود: ایران اسلامی امروز در سایه خون با برکت شهدا به عنوان یکی از امن ترین و با اقتدار ترین کشورها در دنیا تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در ادامه اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری را تنها گزینه کسب عزت مردم ایران معرفی کرد.

نعیم آبادی در نخستین یادواره هشت شهید حفاظت اطلاعات سپاه قدس گیلان در رشت اظهارداشت: شهدای انقلاب اسلامی ایران با عقلانیت در راه اسلام و انقلاب شهید شدند تا اسلام و انقلاب زنده بمانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز