خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان؛

مسئولین به کتابخانه های عمومی جدی تر توجه کنند

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۷۸۲

کتابخانه های عمومی لازمه توسعه فرهنگی است / مسئولین توجه جدی به این پایگاههای فرهنگی داشته باشند.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان، کتابخانه های عمومی را لازمه توسعه فرهنگی ارزیابی کرد و خواستار توجه جدی مسئولین به این این پایگاههای فرهنگی شد.

به گزارش ایلنا از رشت، جلسه انجمن کتابخانه عمومی شهر خشکبیجار با حضور سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان و رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان رشت و نیز مسئولین شهر خشکبیجار در کتابخانه امام علی(ع) برگزار شد.
در این جلسه هادی بادروح، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان، کتابخانه های عمومی را لازمه توسعه فرهنگی ارزیابی کرد و خواستار توجه جدی مسئولین به این پایگاههای فرهنگی شد.

بادروح همچنین کتابخانه عمومی امام علی(ع) خشکبیجار را از کتابخانه های نمونه استان در شاخصهای مختلف سرانه مطالعه دانست و از مسئول و کتابداران این کتابخانه و نیز مسئولین شهر خشکبیجار به جهت حمایتهای مادی و معنوی قدردانی کرد.

مریم مجد هادی مسئول کتابخانه عمومی امام علی(ع) خشکبیجار نیز در پایان این جلسه گزارشی از اقدامات و فعالیتهای انجام شده ارائه داد.

وی همچنین خواستار تجهیز تنها آمفی تئاتر شهر خشکبیجار در کتابخانه این شهر شد.

تجهیز سالن آمفی تئاتر این کتابخانه در آینده نزذیک توسط خیبر خشکبیجاری و نیز اختصاص یک دستگاه استند شهری جهت تبلیغات

شهری کتابخانه عمومی از مهمترین مصوبات جلسه انجمن کتابخانه عمومی امام علی(ع) خشکبیجار بود.
گفتنی است در پایان این جلسه سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان با همراهی اعضای انجمن ازقسمتهای مختلف کتابخانه بازدید کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز