خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل منطقه آزاد انزلی خواستار شد؛

همکاری مشترک گروه سرمایه گذاری ترکیه با کارخانه فیبر ایران

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۹۴۳

باشروع به کار مجموعه تولیدی در نظر گرفته شده برای احداثدر منطقه، شرایط لازم برای اشتغالزایی مستقیم ۴۰۰ نفر فراهم می شود.

سرمایه گذاران ترکیه ضمن دیدار و برگزاری جلسه مشترک با رضا مسرور رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان از کارخانه تولید فیبر بخش خصوصی در این منطقه نیز بازدید نمودند.

به گزارش ایلنا از منطقه آزاد انزلی، رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان در نشست با گروه سرمایه گذاران ترک با استقبال از حضور آنها درمنطقه متبوع خود تصریح نمود: سرمایه گذاران ترکیه عملکرد سرمایه گذاری خوبی در ایران داشتند و این سازمان آمادگی خود را برای هر گونه همکاری به منظور حضور این سرمایه گذاران در منطقه آزاد انزلی اعلام می کند.

وی پیشنهاد همکاری مشترک گروه سرمایه گذاری ترکیه با کارخانه فیبر ایران که در این منطقه فعال است را مطرح کرد و گفت: با عنایت به حوزه فعالیت این شرکت در زمینه های صنایع سلولوزی می توان با سرمایه گذاری مشترک یا انتقال تکنولوژی این همکاری را محقق نمود.

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی بر حمایت سازمان متبوع خود از سرمایه گذاری در صنایع High Tech تصریح کرد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری ترکیه حوزه فعالیت این شرکت را صنایع پتروشیمی و سلولوزی اعلام کرد و افزود: قرار گرفتن در استان گیلان به عنوان مرکز مواد اولیه کارخانه، نزدیکی به بازارهای مصرف، امکان تهیه مواد اولیه از کشور روسیه و بهره گیری از مزایا و معافیتهای قانونی منطقه آزاد انزلی از جمله مهمترین دلایل انتخاب این منطقه برای سرمایه گذاری در حوزه MDF، PVC و سلولزی است.

آسلان یامان از آمادگی این مجموعه اقتصادی برای سرمایه گذاری در منطقه آزاد انزلی خبر داد و گفت: باشروع به کار مجموعه تولیدی در نظر گرفته شده برای احداثدر منطقه شرایط لازم برای اشتغالزایی مستقیم ۴۰۰ نفر فراهم می شود.

وی تأمین زمین و برق مورد نیاز را مهمترین زیرساختهای مورد نیاز برای شروع به کار این پروژه سرمایه گذاری اعلام و اضافه کرد: شرکت ما با ظرفیتهای بازار مصرف و فرصتهای صادراتی ایران آشنا بوده و علاوه بر ترکیه، هم اکنون واحد تولیدی این شرکت در تبریز مشغول به فعالیت است.

در پایان مقرر شد طرح سرمایه گذاری این شرکت به سازمان منطقه آزاد انزلی ارائه شده و بعد از بررسی و امکان سنجی از سوی این سازمان مقدمات حضور شرکت مزبور فرآهم شود.

در این دیدار معاونین و مدیران این سازمان و مولایی پور رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی گیلان و فرزام صفت مدیر کل اقتصادی استانداری حضور داشته و سرمایه گذاران ترکیه از کارخانه فیبر ایران واقع در محدوده این منطقه بازدید کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز