خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار گیلان؛

۴۹ روستای بخش اطاقور لنگرود آب رسانی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۵۲۲

برای اجرای این طرح که ۹ هزار نفر از اهالی ۴۹ روستای اطاقور از آن بهره‌مند خواهند شد، در مدت ۱۸ ماه ۵۵ میلیارد ریال هزینه می‌شود.

با حضور استاندار گیلان، نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان جمعی از مردم و مسئولین محلی، در روستای خرما بخش اطاقور لنگرود، عملیات اجرایی مجتمع آب رسانی سردار شهید املاکی آغاز شد.
به گزارش ایلنا از لنگرود؛ برای اجرای این طرح که ۹ هزار نفر از اهالی ۴۹ روستای اطاقور از آن بهره‌مند خواهند شد، در مدت ۱۸ ماه ۵۵ میلیارد ریال هزینه می‌شود.
محم علی نجفی در این مراسم با بیان اینکه این گیلان از لحاظ حوزه شهری و روستایی با سایر استان‌ها کشور متفاوت است گفت: از زیبایی‌ها و سرسبزی روستاهای گیلان باید با حفظ محیط زیست در جهت تقویت محیط کسب و کار استفاده کرد.
وی افزود: اگر مسائل زیربنایی و امکانات زندگی در روستا‌ها تقویت شود به همین میزان از مهاجرت شهر‌ها کاسته و اشتغالزایی در روستا‌ها افزایش می‌یابد.
استاندار گیلان با بیان اینکه این استان در حوزه‌های آبرسانی روستایی و شهری و ایجاد راه‌های روستایی از متوسط کشوری عقب است گفت: در تلاش هستیم تا عقب ماندگی‌هایی که در سال‌های گذشته ایجاد شده است را جبران کنیم.
در ادامه این مراسم لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی نیز این طرح را از جمله پروژه‌های خوب این شهرستان دانست و گفت: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد افتتاح این پروژه مهم باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز