خبرگزاری کار ایران

با حضوراستاندار گیلان:

از مددکاران نمونه بهزیستی گیلان قدردانی شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۲۶۵

وحدت، همکاری و همراهی خوبی در استان برای حل مشکلات وجود دارد.

در همایشی با حضور استاندار گیلان از مددکاران نمونه استان قدردانی شد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی در این مراسم گفت: مددکاری شغل نیست بلکه عشق و ایثار و فداکاری است و این عنایت ویژه خداوند متعال و سعادتمندی بزرگی است که نصیب شما مددکاران شده است.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه عشق در کارها موجب دستیابی به موفقیت خواهد شد افزود: از خداوند متعال خواستارم تا انجام کارهایمان را با افرادی که در خدمت مدد جویان هستند گره زند.

استاندار گیلان حضرت علی(ع) را بزرگترین مددکار عالم بشریت دانست و افزود: حضرت علی(ع) بزرگترین مددکار جهان، مولایی که همه وجودش عشق، ایثار و خدمت به جامعه بشریت بوده است و این بامام همام بهترین الگو و اسوه برای بشریت است.

استاندار گیلان با اشاره به وجود مشکلات عدیده در گیلان اظهار داشت: حل مشکلات معیشتی مردم و توسعه گیلان از جمله اولویتهای مهم استان به شمار می رود که در جهت تحقق این مهم از هیچ تلاش و کوششی فرو گذار نخواهیم کرد.

وی با اشاره به اهمیت اقدامات ارزشمند صورت گرفته در دولت تدبیر و امید در بخش های داخلی و خارجی و اهمیت اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی اقتصادی است که برپایه تلاش، همیاری، همکاری و وحدت باشد.

نجفی تصریح کرد: وحدت، همکاری و همراهی خوبی در استان برای حل مشکلات وجود دارد.

نحوی نژاد مدیرکل سازمان بهزیستی استان نیز با بیان اینکه توانمندی های معلولین باید نمایان شود افزود: مددکار برای ارایه خدمات و رفع مشکلات مددجو ابتدا بایستی به لحاظ روحی و جسمی مشکلی نداشته باشد بنابراین توجه به رفاه و آسایش این قشر ضروری است.

وی معلولان، زنان سرپرست خانوار، کودکان کار و خیابانی را از جمله جامعه هدف بهزیستی استان گیلان نام برد و اظهار کرد: این گروه ها چشم و امیدشان به بهزیستی است بنابراین رفع مشکلات آنان بایستی دغدغه ما باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز