خبرگزاری کار ایران

بخشدار سردار جنگل فومن در گفتگو با ایلنا:

کمک همه جانبه به تقویت دولت یک وظیفه انقلابی است

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۱۰۴

امروز اگر دولت جمهوری اسلامی شکست بخورد، نظام ما در دنیا آسیب می بیند. همه برای کمک به دولت باید بسیج شوند.

هرگونه جریان سازی نامتعارف بر علیه اجرای هدفمندی یارانه و ایجاد فضایی ناامن مقابله آشکار با سیاست‌های نظام است.
بخشدار سردار جنگل فومن در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب گفت: امروز همه مدیران، شورا‌ها، دهیاران و نخبگان حوزه‌های مختلف باید برای موفقیت دولت جمهوری اسلامی ایران که با رای مردم انتخاب و با حکم مقام معظم رهبری تنفیذ شده است کمک کنند.
حسین عظیمی‌نژاد سکوت در برابر تخریب دولت را غیر قابل تحمل دانست و افزود: با تمام احترامی که برای افکار مختلف با دیدگاه‌های سیاسی قائل هستیم، باید بگوییم که تخریب دولت امروز به منزله تخریب نظام است.
وی شرایط استراتژیکی ایران در منطقه و دنیا را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: با توجه به تحریم‌های ناجوانمردانه غرب علیه ملت ایران و عهدشکنی‌های متناوب از سوی آنان، همه نخبگان سیاسی ما در داخل با هر گرایشی باید مراقب باشند تا آب به آسیاب دشمان قسم خورده انقلاب نریخته و موجبات تضعیف نظام را بدون آگاهی، در عرصه بین الملل فراهم نکنند.
بخشدار سردار جنگل انتخاب این دولت را بر اساس اکثریت رای مردم دانست و افزود: نظام ما بر اساس رای و پشتیبانی مردم با رهبری امام(ره) شکل گرفت که نمونه بارز دموکراسی و مردم سالاری دینی در دنیاست.
عظیمی‌نژاد کمک به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه و ایجاد فضایی توام با آرامش را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: از تمامی دهیاران و شوراهای اسلامی می‌خواهم که در جهت تنویر افکار عمومی و کمک به دولت بسیج شوند.
وی افزود: در صورت مشاهده، پس از توجیهات علمی و تذکرات لازم با عاملان و شبکه‌های تخریب برخورد قانونی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز