خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر آموزش و پرورش:

نخستین پژوهش‌سرای دانش آموزی رشت افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۸۶۸

ساختمان پژوهش سرای دانش آموزی رشت توسط یک خیّر در دو طبقه با بیش از ۲۰۰ مترمربع زیربنا احداثگردیده است.

افتتاح نخستین پژوهش‌سرای دانش آموزی ابتدایی شهرستان رشت با حضور وزیر آموزش و پرورش و نمایندگان شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت.
به گزارش ایلنا از رشت، در ادامه سفر وزیر محترم آموزش و پرورش به استان گیلان، اولین مرکز پژوهش کودک و نوجوان آموزش و پرورش استان گیلان افتتاح و آماده بهره برداری شد.
در این مراسم علی اصغر فانی با بیان اینکه باید در اشاعه فرهنگ پژوهش و تحقیق فردی و گروهی در دانش آموزان فعالیتهای گسترده‌ای صورت پذیرد، هدف ایجاد این پژوهشسرا‌ها را رشد خلاقیت و ارتقای توانایی دانش آموزان عنوان کرد.
محمد رضا گلی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان در حاشیه افتتاح این پروژه در رابطه با شرایط عضویت در پژوهش سرای دانش آموزی خاطرنشان ساخت: دانش آموزان توانمند و مستعد و علاقمند به مطالعه و تحقیق با تشخیص شورای معلمان واحد آموزشی خود، و همچنین دانش آموزان دارای رتبه در مسابقه‌های علمی، فرهنگی، هنری، تحقیقاتی و آموزشگاهی از جمله کسانی هستند که می‌توانند به عضویت مرکز پژوهش کودک و نوجوان درآیند.
وی تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی آموزش و پرورش، ایجاد شرایط و امکانات برای رشد و پرورش خلاقیت‌ها و ارتقای دانایی و توانایی دانش آموزان دوره ابتدایی به تناسب استعداد‌ها و علایق آنان است.
شایان ذکر است: ساختمان پژوهش سرای دانش آموزی رشت توسط یک خیّر در دو طبقه با بیش از ۲۰۰ مترمربع زیربنا احداثگردیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز