خبرگزاری کار ایران

شهردار آستانه‌اشرفیه:

طرح توسعه حرم در اولویت فعالیت‌های شهرداری است

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۱۸۵

شهردار آستانه‌اشرفیه گفت: طرح توسعه حرم در اولویت فعالیت های شهرداری است.

شهردار آستانه‌اشرفیه گفت: اجرای طرح توسعه حرم آقاسید جلال الدین اشرف(ع) از اولویت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه در سال ۹۳ است.
به گزارش ایلنا از آستانه اشرفیه، علی شفیعی افزود: فاز نخست این پروژه با خریداری و تخریب ۵ واحد مسکونی آزادسازی و پایان یافت.
وی اظهار داشت: با کمک ۵ میلیارد ریالی استانداری گیلان جهت تملک مسیر و اجرای این پروژه برای پایان فاز نخست، دو واحد تجاری و هفت واحد مسکونی که در طرح قرار داشتند تخریب و بازگشایی شد.
شهردار آستانه اشرفیه با بیان اینکه بازدید استاندار گیلان در اسفند ۹۲ روند پیشرفت این پروژه را شتاب بخشید، افزود: با توجه به اعلام حسین داداشی رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه و عمران حرم مطهر ارزش ریالی واحدهای خریداری‌شده برای تملک و بازگشایی مسیر طرح توسعه حرم مطهر ۹میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال اعلام شده است که ۵ میلیارد ریال آن از کمک‌های استاندار گیلان و مابقی هزینه‌های تملک این واحد‌ها از شهرداری و شرکت توسعه تأمین شده است.
وی افزود: فاز اول پروژه طرح توسعه که از ابتدای بلوار ۳۵ متری به طول ۵۵۰ متر با تخریب ۹ واحد به اتمام خواهد رسید.
شفیعی همچنین به توافق با نیروی انتظامی برای تملک خانه‌های سازمانی این نهاد اشاره کرد و افزود: توافق انجام‌شده با نیروی انتظامی در جهت تملک و بازگشایی مسیر طرح توسعه در قالب تعویض سه واحد مسکونی و پرداخت بخشی هزینه باقیمانده نقدی صورت گرفته است.
شهردار آستانه اشرفیه تصریح کرد: پس از آزادسازی مسیر، به زودی کار احداثبلوار، نصب جدول، زیرسازی خیابان و آسفالت و سنگ‌فرش پیاده‌رو‌ها آغاز می‌شود.
وی اضافه کرد: جای دارد از همکاری استاندار گیلان، نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار، مدیرعامل و اعضای شرکت توسعه عمران حرم مطهر، و حمایت‌ها و پشتیبانی‌های اعضای شورای اسلامی شهر و شهروندان آستانه‌اشرفیه در اجرای این طرح تقدیر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز