خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی وامور بین الملل منطقه آزاد انزلی خبرداد:

بازدید ۳۵۰ هزار گردشگر نوروزی از منطقه آزاد انزلی

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۴۴۳

مدیر روابط عمومی وامور بین الملل منطقه آزاد انزلی گفت؛ ۳۵۰ هزار گردشگر نوروزی از منطقه آزاد انزلی دیدن کردند.

امین افقی گفت: عملیاتی نمودن مصوبه کالای همراه مسافر در مجتمع های تجاری اداری منطقه، علاوه بر افزایش خدمات قابل ارائه سازمان به گردشگران و بهبود فضای کسب و کار، باعثرونق گردشگری تجاری - بازرگانی در منطقه آزاد انزلی شد.
به گزارش ایلنا از رشت وی اظهار کرد: در حوزه خدمات و تسهیلات فرهنگی و گردشگری، نمایش های آئینی سنتی خورتاب، راه بِچَره، گِیشه یاور، چلنگه ملنگه، بشم و تعزیه خوانی در نوروزخانه منطقه آزاد انزلی، برای آشنایی بیشتر نسل جوان و گردشگران با آئین های سنتی مردمان بخش های مختلف استان در این منطقه برگزار و با استقبال گسترده گردشگران مواجه شد.
افقی افزود: استقرار دفتر جذب سرمایه گذار در ضلع شرقی مجتمع کاسپین واقع در محدوده تجاری منطقه و فرودگاه بین المللی سردار جنگل با هدف معرفی فرصت های سرمایه گذاری در منطقه آزاد انزلی، از جمله خدمات و تسهیلات ارائه شده از سوی این سازمان در ایام تعطیلات نوروزی بود.
وی از توزیع رایگان پنج هزار نسخه کتاب کودک نقاشی و خاطرات من در بندر انزلی به منظور آشنایی بیشتر مسافران منطقه آزاد انزلی با بزرگان استان و ساخت هفت تندیس مشاهیر گیلان در باغ مجسمه را دیگر اقدامات انجام شده در این مدت عنوان کرد.
افقی توزیع حدود ۳۰ هزار نقشه راهنمای مسیرهای گردشگری استان و منطقه و بروشورهای معرفی منطقه آزاد انزلی میان گردشگران، حضور عکاسان و تصویر برداران رسانه های جمعی به منظور ثبت استقبال گردشگران، پخش روزانه گزارش های خبری از صدا و سیما، نصب بنرهای اطلاع رسانی و به روز رسانی مداوم پرتال اینترنتی سازمان و انتشار گزارش تصویری روزانه را از جمله فعالیت های کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد خدمات سفر منطقه اعلام کرد.
مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی اضافه کرد: ارائه خدمات رایگان اینترنت بی سیم، نور پردازی طرح ساحلی و برگزاری جشنواره مجسمه های شنی و جشنواره بادبادک ها از دیگر خدمات این سازمان در نوروز ۹۳ بود.
افقی با بیان این که ایجاد فضایی امن، مفرح و شاد بهمراه توسعه خدمات و تسهیلات قابل ارائه به مسافران و گردشگران مهمترین هدف منطقه آزاد انزلی دراین ایام بوده افزود: امکان انجام ورزش های آبی مانند جت اسکی، قایق پدالی، قایق موتوری و ورزش های ساحلی(فوتبال، والیبال ساحلی) و همچنین وجود دو پارک بازی و پارک بادی کودکان و وجود بیش از ۱۰۰ آلاچیق در محدوده طرح ساحلی از دیگر امکاناتی بود که در این ایام با استقبال مسافران ورودی به محدوده تجاری گردشگری منطقه آزاد انزلی قرار گرفت.


نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز