خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان:

خیرین گیلانی در تامین آب شرب روستاها مشارکت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۴۴۰

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان گفت: خیرین گیلانی در تامین آب شرب روستاها مشارکت کنند.

خیرین گیلانی در اجرای پروژه های آبرسانی در سطح روستاها مشارکت کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان با بیان اینکه اجرای طرح های تامین و تقویت آب شرب در روستاهای این استان با توجه به اقلیم و شرایط جغرافیایی آن، هزینه بر و دشوار است، گفت: از همه ی خیرین و نیکوکاران استان تقاضا دارم تا در امر آبرسانی به روستاها و تامین آب شرب سالم و بهداشتی روستاییان یاری گر ما باشند.
محمدعلی فرامینی افزود: با توجه به کاهش تخصیص اعتبارات عمرانی در سال های اخیر، بی شک برای رشد و توسعه ی روستاها در بخش های مختلف، مشارکت خیرین بسیار تاثیرگذار است.
وی مشارکت افراد نیکوکار و خیّر در بحثآبرسانی به روستاها را نیز مهم خواند و اظهارداشت: خیرین محترم از طریق اهدای زمین و مشارکت در خرید امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای تاسیسات آبرسانی می توانند در امر تامین آب شرب سالم و بهداشتی روستاییان مشارکت کنند و باقیات و صالحاتی را برای خود به یادگار بگذارند.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر یکهزار و ۶۶۴ روستا در گیلان زیر پوشش شبکه ی آبرسانی قرار دارند.





نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز