خبرگزاری کار ایران

استاندار گلستان مطرح کرد:

کم آمدن بن‌کتاب نشان‌دهنده استقبال مردم از نمایشگاه کتاب است

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۲۵۳

استاندار گلستان در بازدید از نمایشگاه کتاب با بیان اینکه امسال نمایشگاه کتاب در استان گلستان پیشرفت خوبی داشت، گفت:کم آمدن بن‌کتاب نشان‌دهنده استقبال مردم از نمایشگاه کتاب است

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، حسن صادقلو در حاشیه این بازدید اظهار کرد: عرصه کتاب عرصه مهمی است چرا که زحمات زیادی در این بخش کشیده می‌شود روح‌ها و فکرهای پاک و بزرگی در دل این کتاب‌ها نهفته شده و به نگارش درآمده‌ است.

استاندار گلستان‌تصریح کرد: حقیقت این است که باغ و بستان‌های ترسیم‌ شده عالمان دقیقاً درون کتاب است.

وی افزود: امسال به نظر می‌رسد از نظر عنوان کتاب و انتشارات حاضر نمایشگاه کتاب پیشرفت خوبی داشت و ناشران خوبی هم حضور داشتند.

صادقلو افزود: بخشی از پشتیبانی‌ها علیرغم محدودیت‌های موجود بیشتر شده بود اما موضوع کم آمدن بن کتاب مطرح شد و باید در این زمینه فکر کرد.
 
 به گفته وی، کم آمدن بن کتاب نشان‌دهنده حضور مردم است تا مردم حضور نداشته باشند بن کم نمی‌آید و باید با حضور مردم و مسئولان سال‌به‌سال رونق بیشتری به این نمایشگاه‌ها داده شود.
 
 صادقلو خاطرنشان کرد: ارتقاء جامعه به کتاب خواندن است. اسلام هم با تأکید بیشتری روی خواندن دست گذاشته است. بخشی از وظیفه ما ارتقاء فکری است و وظیفه‌ داریم در این راستا هر کاری لازم است را انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز