خبرگزاری کار ایران

مدیر حقوقی و امور قراردادهای شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان خبر داد؛

تعیین تکلیف ۱۴ قرارداد راکد و غیرفعال در شهرکهای صنعتی استان گلستان

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۴۲۷

تعیین تکلیف قراردادهای منعقده با متقاضیان سرمایه گذارای که به هر نحوی اراضی واگذار شده به آنان راکد مانده و موجب عدم اجرای تعهدات قراردادی شده است با تشکیل جلسه هیئت حل اختلاف و داوری با حضور حکم و داور مرضی الطرفین مورد بررسی قرارگرفت.

مدیر حقوقی و امور قراردادهای شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان گفت: با تشکیل جلسه هیئت حل اختلاف و داوری پرونده ۱۴ قرارداد راکد و غیرفعال در شهرک ها و نواحی صنعتی در این استان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از گرگان، محمد ایری اظهار داشت: تعیین تکلیف قراردادهای منعقده با متقاضیان سرمایه گذارای که به هر نحوی اراضی واگذار شده به آنان راکد مانده و موجب عدم اجرای تعهدات قراردادی شده است با تشکیل جلسه هیئت حل اختلاف و داوری با حضور حکم و داور مرضی الطرفین مورد بررسی قرارگرفت.

وی افزود: بر این اساس در مجموع ۵۸ هزار و ۶۷۴ متر مربع از اراضی واگذاری در شهرکهای صنعتی بندرگز، کردکوی، گرگان۲، آق قلا، علی آباد، گنبد، مینودشت و ناحیه صنعتی گز غربی تعیین تکلیف شد.

وی یادآور شد: شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان بر اساس دستورالعمل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و در راستای انجام تعهدات طرف های قرارداد، پس از طی تشریفات مقرر در دستورالعمل نسبت به تعیین تکلیف قراردادهای راکد و فعال نمودن مطلوب اراضی غیرفعال در شهرک ها و نواحی صنعتی اقدام می کند.

ایری یادآور شد: عدم دریافت پروانه ساختمانی، عدم ساخت و ساز، عدم اخذ پروانه پایان کار، بدهی مالی، انقضا اعتبار یا ابطال جواز تاسیس را از جمله موارد تخلف طرف های قرارداد در شهرک ها و نواحی صنعتی است که در جلسات هیئت حل اختلاف و داوری مورد بررسی قرار می گیرد.

وی تعیین تکلیف قراردادهای راکد و غیرفعال از طریق هیأت حل اختلاف و داوری را یک راهکار مفید و تخصصی در برخورد با واحدهای متخلف بدون ارجاع به مراجع قضایی دانست و خاطرنشان کرد: فسخ قراردادهای راکد و غیرفعال در شهرک‌های صنعتی با جدیت دنبال خواهد شد تا به‌واسطه آن، زمین مورد نیاز برای سرمایه‌گذاران واقعی جهت ایجاد واحدهای تولیدی و فرصت‌های شغلی در سطح استان گلستان فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز