خبرگزاری کار ایران

رئیس روابط عمومی گاز گلستان تاکید کرد؛

کنترل سیستم لوله کشی داخلی منازل بویژه دود کشهارا بطور مستمر

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۴۱۴

امیدواریم مشترکین با انجام اقدامات پیشگیرانه و توجه و رعایت اصول ایمنی بتوانند خود و خانواده را از خطرات ناشی از گاز در امان داشته و آسایش و رفاه را برای آنان فراهم سازند واز گاز طبیعی این انرژی پاک بخوبی استفاده نمایند.

رئیس روابط عمومی گاز گلستان گفت: سیستم لوله کشی داخلی منازل بویژه دود کشهارا بطور مستمر کنترل شود

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی گاز گلستان، سیدجواد موسوی گفت: با توجه به اینکه در فصل سرما قرار داریم ومشترکین درحال مصرف وسایل گازسوز می باشند ضرورت دارد به نکات ایمنی بویژه کنترل سیستم لوله کشی داخلی منازل بویژه دود کشها توجه ویژه داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: نیازاست سیستم لوله کشی داخلی منازل هر چند وقت یکبار کنترل شود ودر صورت زنگ زدگی یا خوردگی فوراً زنگ زدائی ومحل مورد نظرترمیم، باز سازی و رنگ آمیزی شود

موسوی افزود: این مورد از اهمیت بسیار بالایی برخوردارمی باشد وچنانچه به آن توجه نشود خطرات بسیار زیادی منجمله نشت گاز، انفجارویا گاز گرفتگی را به همراه دارد.

ایشان در ادامه گفت: دودکش وسایل گاز سوز باید مستمراً کنترل شود و از باز بودن مجاری دودکش ها اطمینان حاصل شود؛ زیرا یکی ازعوامل مهمی که منجر به مرگ خاموش می شود و هر ساله جان تعدادی زیادی از همشهریان را می گیرد مسدود بودن مسیر دودکش ها و محکم نبودن آن است که همین امر باعثورود گاز سمی ناشی از احتراق حاصله از وسایل گاز سوز به داخل اطاق ها می گردد.

وی افزود: توجه داشته باشید دودکش هر وسیله گاز سوز باید مجزا ومجهز به کلاهک نوع H باشد، ضمن اینکه هرگز از لوله های آکاردونی(آلومینیومی) که برای هود کاربرد دارد برای سایر وسایل گاز سوز استفاده نگردد.

موسوی افزود: از نگرانی های عمده شرکت علیرغم اطلاع رسانی مستمرعدم رعایت نکات ایمنی در زمان استفاده از وسایل گاز سوز توسط مشترکین می باشد که متاسفانه هرساله منجر به فوت تعدادی ازهموطنان عزیز می گردد، لذا مصرف کنندگان محترم باید توجه ویژه ای به رعایت نکات ایمنی و آموزش آن به سایر افراد خانواده داشته باشند.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان در پایان اظهار داشت: امید واریم مشترکین با انجام اقدامات پیشگیرانه و توجه و رعایت اصول ایمنی بتوانند خود و خانواده را از خطرات ناشی از گاز در امان داشته و آسایش و رفاه را برای آنان فراهم سازند واز گاز طبیعی این انرژی پاک بخوبی استفاده نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز