خبرگزاری کار ایران

مدیر کل استاندارد گلستان:

استاندارد سازی بدون مساعدت دستگا‌ های اجرایی مقدور نیست

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۸۷۱

با مساعدت تمامی فعالان عرصه تولید و صنعت و خدمات و نیز مدیران و مسئولین کشور، شاهد تحقق استاندارد و حضور آن در تمامی عرصه های زندگی باشیم.

مدیر کل استاندارد گلستان در مراسم گرامیداشت روز جهانی استاندارد خواستار مساعدت دستگاه‌های اجرایی در استاندارد سازی شد.

به گزارش ایلنا از گرگان، رضا نوروزی در این همایش که در آغازین روز هفته استاندارد برگزار شد، ضمن اعلام عملکرد استاندارد گلستان در یک سال گذشته در زمینه بازرسی و نظارت بر واحدهای تولیدی و خدماتی و مراکز عرضه، بر لزوم همکاری دستگاه های اجرایی ذیربط در استاندارد سازی تاکید کرد.

دبیر شورای استاندارد گلستان با اعلام اقدامات انجام شده در خصوص استاندارد سازی جایگاه های سی ان جی به عنوان یکی از مراکز مورد نظارت استاندارد و اعلام مصوبات شورای استاندارد استان در این خصوص، اذعان داشت: در زمینه استاندارد سازی جایگاه ها می بایست شرکت پخش فراورده های نفتی برای جایگاه های جدید الزامات استاندارد را مورد تاکید قرار دهد.

نوروزی با بیان این مطلب که دستگاه های صادر کننده مجوزهای ساخت و ساز نظیر شهرداری ها نیز باید الزامات استاندارد جایگاه های سوخت را مد نظر قرار دهند اظهار داشت: شهرداران می بایست در عقد قرارداد با بهره برداران، خواستار تاییدیه بازرسی استاندارد شوند.

مدیر کل استاندارد گلستان اظهار امیدواری کرد با مساعدت تمامی فعالان عرصه تولید و صنعت و خدمات و نیز مدیران و مسئولین کشور، شاهد تحقق استاندارد و حضور آن در تمامی عرصه های زندگی باشیم.

همایش روز جهانی استاندارد با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندارد گلستان، مشاور ریاست سازمان ملی استاندارد ایران و مسئول نظارت عالیه بر آزمایشگاه های همکار، جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مدیران واحدهای تولیدی، مدیارن کنترل کیفیت و سایر فعالان حوزه استاندارد و تولید برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز