خبرگزاری کار ایران

در کارگروه مدیریت بحران مصوب شد؛

ایجاد تیم منسجم و قوی برای مدیریت بحران در شهرداری گرگان

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۵۷۴

به منظور مقابله با حوادثطبیعی همچون سیل، طوفان، زلزله و بارندگی های شدید کارشناسان معاونت شهرسازی و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در زمان صدور پروانه و پایان کار ساختمان ها، میزان مقاوم سازی املاک را از لحاظ ایمنی و مقاومت بررسی کرده و با تاییدیه آنان مجوز صادر خواهد شد.

دومین جلسه کارگروه مدیریت بحران در شهرداری گرگان تشکیل شد.

به گزارش ایلنا از گرگان، معاون خدمات شهر و فضای سبز این شهرداری گفت: با دریافت پیشنهادات اعضای کارگروه مدیریت بحران، چارت تشکیلاتی مدیریت بحران شهرداری برای ایجاد یک تیم منسجم و قوی تهیه می‌شود.

محمد رضا اسفندیاری افزود: به منظور مقابله با حوادثطبیعی همچون سیل، طوفان، زلزله و بارندگی‌های شدید کار‌شناسان معاونت شهرسازی و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در زمان صدور پروانه و پایان کار ساختمان‌ها، میزان مقاوم سازی املاک را از لحاظ ایمنی و مقاومت بررسی نموده و با تاییدیه آنان مجوز صادر خواهد شد.

به گفته رییس کارگروه مدیریت بحران شهرداری گرگان، شناسایی و هرس درختان و گیاهان خشک و خطر آفرین معابری که شاخ و برگ درختان موجب مزاحمت و یا آتش سوزی می‌شود، از سوی سازمان پارک‌ها و فضای سبز نیز در دستور کار است.

اسفندیاری ادامه داد: پیگیری برای تشکیل ایستگاه E آتش نشانی، بررسی‌های لازم خریداری سیستم هوشمند اطلاع رسانی به شهروندان در هنگام وقوع حادثه از سوی روابط عمومی نیز از دیگر مصوبات دومین جلسه کارگروه مدیریت بحران شهرداری گرگان است.(ایستگاه E به ایستگاهی گفته می‌شود که تمام تجهیزات سنگین همچون لودر، بیل مکانیکی، بالابر هیدرولیکی، جرثقیل، اسنوکر و نرده‌بان در آنجا مستقر باشد و برای مواقع ضروری و حوادثغیر مترقبه همچون سیل، طوفان، زلزله و… بصورت شبانه روزی از آن‌ها استفاده شود.)

. وی در ادامه تصریح کرد: پیشرفت روند قانونی جابجایی کوی محتشم، بررسی معضلات آبگرفتگی‌های خیابان‌های جرجان، چهارراه فلسفی و ایرانمهر از دیگر موضوعاتی است که در این جلسه مطرح و مقرر شد در اولین فرصت، معاونت‌های ذیربط همچون شهرسازی و عمران نسبت به ارائه راهکارهای لازم اقدام نمایند.

کارگروه مدیریت بحران در شهرداری گرگان هر ۲ ماه یکبار به ریاست معاونت خدمات شهری تشکیل جلسه می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز