خبرگزاری کار ایران

پژو حامل ۷۷ کیلو تریاک توقیف شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۵۵۹

ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان می‌نودشت روز گذشته موفق شدند با شناسایی و توقف یک دستگاه پژو، ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان گلستان از توقیف سواری پژو حامل ۷۷ کیلوگرم تریاک طی یک عملیات پلیسی هدفمند خبر داد.

به گزارش ایلنا از گرگان، سردار «سیدمحمود می‌رفیضی» گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مینودشت روز گذشته موفق شدند با شناسایی و توقف یک دستگاه پژو، ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

وی ادامه داد: در این عملیات یک دستگاه پژو و یک دستگاه پراید توقیف و ۳ نفر نیز دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: در اواخر هفته گذشته نیز ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان می‌نودشت همچنین موفق به کشف بیش از ۹۳ کیلوگرم تریاک شده بودند.

سردار میرفیضی تاکید کرد: موضوع مبارزه با مواد مخدر یک موضوع اجتماعی و ملی است که نیازمند تلاش تمام دستگاه‌ها و آحاد جامعه است.

وی افزود: هرچند که پلیس با تمام قوا و امکانات و نیرو در راستای مبارزه با مواد مخدر برابر قانون اقدامات جدی را انجام خواهد داد اما نیاز است مردم نیز با همراهی پلیس و ارسال اخبار و گزارش‌های خود برای پلیس، نیروی انتظامی را در اجرای قانون و برقراری هرچه بیشتر نظم و امنیت یاری کنند.

سردار میرفیضی در پایان ابراز داشت: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌ها و اخبار مردم در تمام حوزه‌های انتظامی و امنیتی است و در صورت دریافت گزارش پلیس در کمترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز