خبرگزاری کار ایران

معایب و نواقص وسایل گاز سوزهر قدرهم که جزئی باشد خطر آفرین است

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۴۵۰

حساسیت نصب وسایل گاز سوز بسیار بالاست و گاهاً مشترکین کمتر به آن توجه دارند ضمن اینکه هر چند وقت یکبار نیز با باید کلیه لوازم گازسوز، دودکش‌ها و اتصالات آنها را تست نموده و از سالم بودن آنها اطمینان حاصل نمود.

رئیس HSE گاز گلستان گفت: معایب و نواقص وسایل گاز سوز، هر قدر هم که جزئی باشد، خطر آفرین است

به گزارش ایلنا از گرگان، باقر باقری افزود: به منظور حفظ ایمنی و جلوگیری از خطرات ناشی از گاز نیاز است سیستم لوله کشی داخلی خود را هر چند وقت یکبار مورد بررسی و بازنگری قرارداده و در صورت خوردگی و زنگ زدگی و معیوب بودن آنرا ترمیم کرد.

باقری در ادامه تصریح کرد: با نزدیک شدن به شروع فصل پائیز و سرد شدن تدریجی هوا لازم است قبل از شروع به مصرف، بخاری و سایر وسایل گرمایشی خود را توسط کارگاه‌های مجاز و تعمیرکاران مجرب به‌دقت عیب یابی و سرویس کامل کرده تا با خیالی آسوده و بدون هیچ مشکلی از آنها استفاده شود.

رئیسHSE گاز گلستان در پایان با تاکید مجدد بر تهیه وسایل گازسوز استاندارد و رعایت نکات ایمنی در نصب وسایل گاز سوز تصریح کرد: حساسیت نصب وسایل گاز سوز بسیار بالاست و گاهاً مشترکین کمتر به آن توجه دارند ضمن اینکه هر چند وقت یکبار نیز با باید کلیه لوازم گازسوز، دودکش‌ها و اتصالات آنها را تست کرده و از سالم بودن آنها اطمینان حاصل کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز