خبرگزاری کار ایران

توسط شهرداری منطقه دو صورت گرفت:

اجرای طرح ویژه در منطقه گردشگری سوگله

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۵۳۴

با توجه به جاذبه های توریستی و پتانسیل‌های موجود خدادادی در این منطقه تلاش داریم تا این فضا از لحاظ بصری و روحی، روانی برای بهره برداران مهیا شود.

علیرضا حاجی محمد علی با اجرای طرح ضربتی، منطقه گردشگری سوگله(تپه هزار پیچ) را برای شهروندان و مسافران ایمن کرد.

به گزارش ایلنا از گرگان، شهردار منطقه دو این شهر با بیان این مطلب گفت: با توجه به جاذبه‌های توریستی و پتانسیل‌های موجود خدادادی در این منطقه تلاش داریم تا این فضا از لحاظ بصری و روحی، روانی برای بهره برداران مهیا شود.

حاجی محمد علی افزود: به همین منظور در یک اقدام ضربتی در روز جمعه این شهرداری اقدام به ایمن سازی محیط کرد.

به گفته شهردار منطقه دو گرگان، حذف بوته‌های تمشک که مانع دید رانندگان بر سر پیچ‌ها شده بود، هرس درختان خشک و مورب که در حال واژگونی در جاده بودند، اصلاح هندسی پیاده رو‌ها و ایجاد معبر برای تردد عابرین، ایجاد سطوح مناسب برای نشست، تامین نور و نور‌پردازی، پاکسازی منطقه از زباله و ایمن سازی راه عبور ومرور خودرو‌ها از جمله اقدامات این طرح بود.

حاجی محمد علی در ادامه افزود: طی برنامه ریزی‌های صورت گرفته، با استمرار این طرح عوامل این منطقه برای حصول نتیجه مطلوب چند جمعه آینده نیز در منطقه حضور خواهند یافت.

وی در خاتمه از شهروندان خواست تا با رعایت اصول شهروندی در راستای پاکیزگی این محیط اقدام و شهرداری را برای اقدامات این گونه یاری کنند.

تپه هزار پیچ یا هزارچم یا سوگله، تپه‌ای با طبیعتی بکر و سبز مشرف بر شهر گرگان و دارای چشم انداز زیبا و وسیعی بر این شهر است که در ابتدای ورودی به گرگان از سمت غرب واقع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز