خبرگزاری کار ایران

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای گلستان:

آغاز حفر یک حلقه چاه آب شرب در محدوده شهرستان گنبد کاووس

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۱۹۴

طبق برنامه ریزی صورت گرفته برای جبران کمبود آب شرب، حفر دو حلقه چاه در برنامه این شرکت بوده که در حال حاضر عملیات اجرایی حفر یک حلقه چاه آغاز شده است.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای گلستان از آغاز حفر یک حلقه چاه آب شرب در محدوده شهرستان گنبدکاووس خبر داد.

به گزارش ایلنا از گرگان، داود گیلک ضمن اعلام این خبر عنوان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته برای جبران کمبود آب شرب، حفر دو حلقه چاه در برنامه این شرکت بوده که در حال حاضر عملیات اجرایی حفر یک حلقه چاه آغاز شده است.

وی ادامه داد: برای حفر دومین حلقه چاه نیاز به اعتبارات استانی تملک دارایی می‌باشد که امیدواریم با تخصیص اعتبار حفر دومین حلقه چاه به زودی آغاز شود.

گیلگ تامین آب شرب را از اولویت اول وزارت نیرو بیان کرد و گفت: با وجود اهمیت تامین آب برای بخش کشاورزی در شهرستانی مثل گنبد کاووس که قطب کشاورزی است اما اولویت اول ما تامین آب شرب است.

وی با بیان اینکه هم اکنون صد درصد تامین آب شرب شهروندان گنبدی از منابع زیرزمینی تامین می‌شود، افزود: در بخش استفاده از آب‌های سطحی امید است با تکمیل سد نرماب چهل چای در شهرستان می‌نودشت آبرسانی به شهرستان گنبدکاووس بهبود یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز