خبرگزاری کار ایران

همزمان با آغاز بزرگداشت مقام زن صورت گرفت؛

بازدید مدیر عامل و بانوان شاغل گاز گلستان از خانه سالمندان گرگان

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۲۰۹

مهندس رمضانعلی سنگدوینی مدیر عامل گاز گلستان، به همراه امام جماعت و رئیس روابط عمومی و تنی چند از بانوان شاغل گاز گلستان با حضور در خانه سالمندان گرگان از نزدیک با این بزرگواران دیدار و گفت وگو کردند.

مدیر عامل گاز گلستان، به همراه امام جماعت و رئیس روابط عمومی و تنی چند از بانوان شاغل گاز گلستان با حضور در خانه سالمندان گرگان از نزدیک با این بزرگواران دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت گاز گلستان، این بازدید که با هدف پاسداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و مقام والای زن و مادر و ادای احترام به مادران بزرگوار صورت پذیرفت.

رئیس روابط عمومی گاز گلستان با اعلام این مطلب افزود: همزمان با آغاز بزرگداشت مقام و منزلت زن و مادر در راستای تکریم سالمندان، مدیر عامل گاز گلستان به همراه تنی چند از بانوان شاغل با حضور در خانه سالمندان با مادران گرانقدر ساکن در این مکان دیدار و گفتگو کردند.

سید جواد موسوی ادامه داد: این بازدید با هدف تجلیل و تکریم از سالمندان و برقراری ارتباط و تعامل و ادای احترام هرچه بیشتر به این مادران بزرگوار و پاسداشت مقام والای زن صورت پذیرفت و این امر فرصتی برای ما بود تا درایام ولادت حضرت صدیقه کبری فاطمه الزهراء(س) برای تجلیل از مادران سالخورده به مرکز سالمندان سر بزنیم.

وی اظهار داشت: همه ما باید قدردان مادران بزرگوارمان و همه مادران میهن اسلامی باشیم که توانستند صادقانه و زحمات خستگی ناپذیر خود درتربیت و پرورش فرزندان تلاش نمایند.

رئیس روابط عمومی گاز گلستان در خاتمه با اشاره به برنامه های تدوین و اجرا شده برای هفته زن در کشور تصریح کرد: با انجام شایسته برنامه های گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه(س) می توان به شکلی زیبا و در خور تحسین از مقام و جایگاه والای زن و مادر در جامعه تقدیر کرد و این ایام را ارج نهاد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز