خبرگزاری کار ایران

در شهرستان گنبد برگزار شد؛

نشست هماهنگی و هم اندیشی در خصوص مصرف بهینه آب کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۰۰۲

در همین راستا همه ما باید بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب بویژه در بخش کشاورزی و ضرورت کاهش سطح زیر کشت متناسب با کاهش میزان منابع آبی منطقه در سال جاری و رعایت الگوی کشت جهت پیشگیری از خسارتهای احتمالی برنامه داشته باشیم.

نشست هماهنگی و هم اندیشی در خصوص مصرف بهینه آب کشاورزی با حضور مدیر امور منابع آب گنبد، می‌نودشت و گالیکش، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گنبد کاووس و بخشداری مرکزی این شهرستان و جمعی از دهیاران روستاهای دهستانهای سلطانعلی، فجر و باغلیمرامه به طور جداگانه در محل روستاهای سلطانعلی، قوینلی و باغلیمرامه شهرستان گنبد کاووس برگزار شد.

به گزارش ایلنا از گرگان، مدیر امور منابع آب گنبد، مینودشت و گالیکش ضمن تشریح وضعیت ریزش‌های جوی در سال آبی جاری تا کنون خاطر نشان کرد: جریان آب رودخانه گرگانرود طی شش ماه سال آبی جاری ۸۰ و ۶۰ درصد به ترتیب نسبت به سال گذشته و مدت مشابه دوره درازمدت کاهش داشته است و همچنین با کاهش حدود ۲۰ درصدی ذخایر آب زیرزمینی مواجه هستیم.

مهندس جواد تیموری افزود: در همین راستا همه ما باید بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب بویژه در بخش کشاورزی و ضرورت کاهش سطح زیر کشت متناسب با کاهش میزان منابع آبی منطقه در سال جاری و رعایت الگوی کشت جهت پیشگیری از خسارتهای احتمالی برنامه داشته باشیم.

تیموری در پایان اضاف کرد: جلسات مشابهی در سایر دهستانهای شهر ستان گنبد کاووس در جهت آگاهی بخشی و مصرف بهینه آب کشاورزی نیز برگزار شود.

گفتنی است در این جلسات دهیاران دهستان‌های سلطانعلی، فجر و باغلیمرامه با شیوه‌های صرفه جویی در مصرف آب در بخش کشاورزی آشنا شدند و مقرر شد در زمینه اطلاع رسانی و اجرای مباحثارائه شده در جلسات فوق همکاری لازم داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز