خبرگزاری کار ایران

معاون بهره برداری شرکت آب وفاضلاب استان گلستان:

شهروندان گلستانی مراقب یخ زدگی کنتورهای آب باشند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۵۳

عمده موارد یخ زدگی تاسیسات مربوط به کنتور و لوله های آب داخل منازل می باشد که با رعایت موارد ایمنی از سوی شهروندان براحتی قابل پیشگیری است.

ایلنا - گرگان: همزمان با شروع فصل سرما و زمستان، شرکت آب و فاضلاب استان گلستان طی اطلاعیه‌ای نسبت به احتمال یخ زدگی لوله و کنتور‌های آب منازل هشدار داد و بر انجام اقدامات پیشگیرانه جهت جلوگیری از یخ زدگی توسط شهروندان تاکید کرد.
به گزارش ایلنا از گرگان، معاون بهره برداری شرکت آبفا گلستان گفت: برودت و سرمای بی‌سابقه طی سال‌های گذشته، یخ زدگی تعداد زیادی از انشعابات آب و بخشی از تاسیسات آب رسانی این شرکت را در برداشت که این امر علاوه بر خسارات زیاد، معضلات گوناگونی را بوجود آورده بود.
مهدی شکیبافر: عمده موارد یخ زدگی تاسیسات مربوط به کنتور و لوله‌های آب داخل منازل است که با رعایت موارد ایمنی از سوی شهروندان براحتی قابل پیشگیری است.
وی با اشاره به اقداماتی که شهروندان می‌توانند در خصوص پیشگیری از یخ زدگی لوله‌ها و کنتورهای منازلشان انجام دهند، اعلام کرد: «عایق نمودن دور کنتور به وسیله پشم شیشه، گونی، موکت و سایر الیاف مصنوعی در محفظه کنتور» و «عایق بندی لوله‌های آب در فضای باز ساختمان» از جمله این راهکارهاست.
وی تصریح کرد: در زمان بروز یخبندان مواردی از قبیل «ریختن آب جوش بر روی کنتور»، «روشن کردن آتش در حوضچه کنتور و باز گذاشتن شیر آب جهت رفع یخ زدگی کنتور و لوله‌های آب جداً خودداری نمائید.
معاون بهره برداری شرکت با اظهار امیدواری افزود: با اطلاع رسانی‌ها از سوی رسانه‌ها و رعایت موارد مذکور از سوی شهروندان، شاهد کمترین خسارات و مشکلات تاسیسات آب رسانی باشیم.
وی در ادامه افزود:، اکیپ‌های عملیاتی در سطح شهرهای استان جهت رفع مشکلات یخ زدگی در زمستان امسال آمادگی کامل دارند و از شهروندان در خواست می‌شود در زمان یخ زدگی انشعابات آب مراتب را سریعا به مرکز ارتباط مردمی ۰۱۷۱۴۴۸۰۳۷۰ و امداد آب ۱۲۲ این شرکت اعلام و از دستکاری کنتور جدا خودداری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز